خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,340

طاهری :دربی 6تایی هارا در استادیوم دیدم

طاهری :دربی 6تایی هارا در استادیوم دیدم
سرپرست باشگاه پرسپولیس ، ، دیدن دربی معروف شش‌تایی‌ها در استادیوم، پرتنش بودن سال ۹۴ برای پرسپولیس و فکر کردن به مقوله مرگ صحبت کرد.

به گزارش ورزش 11 ، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس از 27 خرداد سال جاری مسئولیت این باشگاه را برعهده گرفت و در این مدت توانست با اقداماتی که انجام می‌دهد، کشتی طوفان‌زده پرسپولیس را به ساحل آرامش برگرداند.

طاهری اما، در پس چهره جدی و رسمی خود، به گفته خودش قلب رئوفی دارد که کوچک‌ترین مسئله‌ای روی او اثر گذاشته و حتی وی را وادار به گریه می‌کند. در آستانه سال نو با طاهری از هر دری صحبت کردیم تا به نوعی از زوایای دیگر مدیر باشگاه پرسپولیس را موردبررسی قرار دهیم. در زیر تک‌جمله‌های جالب‌توجه سرپرست باشگاه پرسپولیس را می‌خوانید.

* گاهی صحنه‌هایی می‌بینم که اشکم را درمی‌آورد.

* باوجود پتانسیل خوب در تیم در ابتدای لیگ نتایج خوبی نگرفتیم.

* سال 94، سال پرتنشی برای پرسپولیس بود.

* قصد داریم در سال 95 جایگاه خوبی برای خودمان در آسیا دست‌وپا کنیم.

* در ابتدا از انتقاد هواداران ناراحت نمی‌شد، اما یک سری از افراد از احساسات پاک هواداران سوءاستفاده می‌کردند.

* جز نتایج ضعیف سال‌های قبل، ما به هواداران چه داده‌ایم؟

* دربی معروف شش‌تایی‌ها را در استادیوم بودم و از نزدیک دیدم.

* استقلالی‌ها سال 52 برای جبران دربی معروف شش‌تایی‌ها، یک ماه به اردو رفتند.

* بُرد 6 بر صفر مقابل استقلال، همه حتی پرسپولیسی‌ها را هم شگفت‌زده کرد.

* باخت‌های پرسپولیس، پاشنه آشیل برای اذیت کردنم بود.

* زمان بچگی‌هایم، عیدها قشنگ‌تر از الان بود.

* چهارشنبه‌سوری ما، چهارشنبه‌سوری بود، اما الان چهارشنبه‌سوزی است.

* از جمله مردانی هستم که خیلی به همسرم بدهکارم.

* به من بگویند پیرمرد، ناراحت نمی‌شوم.

* به بازیکنان مجرد پرسپولیس گفته‌ام، ازدواج نکنند اخراجشان می‌کنم.

* 20 سالی می‌شود که به مقوله مرگ فکر می‌کنم.

* وقتی تلویزیون شهدای مدافع حرم را نشان می‌دهد، نمی‌توانم جلوی اشک‌هایم را بگیرم.

ماحصل این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید.

به آخر سال 94 رسیده‌ایم، خیلی‌ها شما را فردی خشک و رسمی می‌دانند. با این همه می‌خواهم بدانم سالی که گذشت برای شما چطور بود؟

- ابتدای صحبت‌هایم می‌گویم من انسان خشکی نیستم، اتفاقا خیلی هم عاطفی و احساسی هستم و این شاید برخلاف ظاهرم باشد. حتی گاهی صحنه‌هایی می‌بینم که نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم و گریه می‌کنم. در باره سال 94 هم باید بگویم، سال برای ما در پرسپولیس از تیرماه آغاز شد. در ابتدای راه از وظایف‌مان کمی عقب بودیم و سعی زیادی کردیم با توجه به نزدیک شدن به بازی‌ها و شروع فصل، تمهیدات لازم مثل جذب بازیکن و موارد دیگر را فراهم کنیم. کار خیلی سخت بود، به‌طوری که حتی وقتی تیم به ترکیه می‌رفت، با کسر بازیکن روبه‌رو بودیم. با این همه در ادامه اردو بازیکنان مدنظر به اردو اضافه شدند. از طرف دیگر بازی‌ها که آغاز شد، با وجود پتانسیل خوب در ابتدای لیگ، نتایج خوبی نگرفتیم. البته کارشناسان معتقد بودند تیم خوبی داریم، اما جایگاه‌مان در سطح پتانسیل ما نبود. حتی برخی قصد داشتند پیکره تیم را دلسرد کنند و ما به‌شدت از تیم در همان شرایط پشتیبانی کردیم که خوشبختانه نتیجه هم گرفتیم.

تا اینکه فوت مرحوم نوروزی پیش آمد.

- دقیقا زمانی که روی غلطک افتاده بودیم، متأسفانه کاپیتان‌مان را از دست دادیم که ضایعه بزرگی بود. ما امسال به دنبال این بودیم که حاشیه‌های تیم را کم کنیم، اما ضایعه سنگینی رخ داد و شاید تنها شانس ما این بود که در زمان تعطیلی بازی‌ها این اتفاق افتاد. اگر فوت هادی نوروزی در کوران مسابقات بود، ما به‌شدت و بیش‌تر از این متضرر می‌شدیم. برگشت بچه‌ها به حالت اولیه واقعا سخت بود. ما این شرایط را هم رد کردیم، بعد از آن با مسئله کسر درآمد روبه‌رو شدیم، اما در نهایت توانستیم یک قرارداد مشترک همکاری ببندیم و نتیجه آن را هم می‌بینید که شرایط بهتر شده است. ما از روز اول شعار می‌دادیم که هوادار دارایی باشگاه است و ما این را به عینه به همه نشان دادیم و همین هواداران هستند که پرسپولیس را سرپا نگه داشته‌اند. شاید تا الان حدود 14 میلیارد از طریق اسپانسر به باشگاه وارد شده و 6 میلیارد هم از کانال‌های دیگر به باشگاه آورده‌ام و به رقم قابل‌توجهی مثل 20 میلیارد تومان تا اینجای لیگ رسیده‌ایم، البته برخی هواداران خاص هم به ما کمک‌هایی کرده‌اند که از آنها تشکر می‌کنم، اما با این همه عمده کارهای ما توسط هواداران انجام می‌شود و از آنها ممنون هستیم، البته مدل‌های دیگری هم مثل سیستم‌های کارت بانکی و موارد دیگر هم در پیش داریم. همین اقدامات باعث می‌شود کارها پیش برود، به‌طور مثال شما می‌بینید که می‌گویند بازی رایگان شده،‌اما بازی رایگان نیست، بلکه ما هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنیم، ما هزینه‌ها را از هواداران می‌گیریم و به‌نوعی به آنها خدمات می‌دهیم. باید سعی کنیم دامنه این کارها را افزایش دهیم. قدم اول ورود به ورزشگاه بود و موارد دیگر مثل فروشگاه‌های زنجیره‌ای در البسه و مواد خوراکی خواهد بود. ما کارها را به سمتی می‌بریم که خدمات‌رسانی شود. به نظرم سال 94، سال پرتنشی برای پرسپولیس بود، اما این نوید برای من همیشه وجود دارد که ما فرهنگ‌سازی می‌کنیم و می‌توانم بگویم که در این کار موفق بودیم؛ هرچند که با آمال و آرزوهای‌مان فاصله داریم. سال گذشته مدت کوتاهی در پرسپولیس بودم و بی‌نظمی‌های زیادی را شاهد بودم، اما الان می‌توانم بگویم کارها در باشگاه دارای نظم خوبی شده است.

سال 95 تا چند روز دیگر آغاز می‌شود، آن هم در حالی که امسال، سال سختی برای پرسپولیس خواهد بود.

- اصولاً همه چیز بر پایه امید است و ما هم برنامه‌های‌مان را بر همین اساس چیده‌ایم که موفق شویم. ما در جام حذفی هم می‌توانستیم موفق شویم، اما اتفاقاتی افتاد که شاید اثرات آن در نتایج لیگ هم دیده شد. از آن نوع قضاوت‌ها و نتایجی که به دست می‌آمد، ناراضی بودیم و اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد، ما شرایط بهتری داشتیم. امیدواریم که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و ش

برچسب‌ها: طاهری 6تایی ها پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

372 پرسپولیس عشق 131394/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi