خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

خوردبین: باشگاه باید در مورد طارمی تصمیم بگیرد

خوردبین: باشگاه باید در مورد طارمی تصمیم بگیرد
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که مسئولان این باشگاه باید درمورد ماندن یا جدایی مهدی طارمی از جمع سرخپوشان تصمیم بگیرند.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمود خوردبین ، در مورد شرایط فعلی پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و تمرینات طبق برنامه و نظم خاصی جلو می‌رود. ما اردویی را هم در اوکراین خواهیم داشت. امیدوارم تا شروع لیگ برتر بتوانیم با انجام تمرینات خوب و چند بازی دوستانه به آمادگی کامل برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس بازیکن جدیدی را جذب خواهد کرد یا خیر، گفت: در این مورد کادر فنی تصمیم می‌گیرد. اگر با بازیکنی قرارداد امضا شود آن بازیکن قطعاً در تمرینات حاضر خواهد شد و همه چیز مشخص و روشن خواهد بود. فعلاً با این نفرات تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم و برای اینکه بازیکنی به جمع ما اضافه شود یا خیر، تصمیم نهایی را کادر فنی خواهد گرفت.

خوردبین در واکنش به طرح این موضوع که خریدهای پرسپولیس را نسبت به استقلال چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: ما خریدهای‌مان را نسبت به استقلال یا تیم‌های دیگر قیاس نمی‌کنیم. پرسپولیس براساس نیازهایش بازیکن جذب کرده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرف و حدیث‌های چند روز اخیر مبنی بر ماندن یا جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس خاطر نشان کرد: طارمی با باشگاه قرارداد دارد و طبیعتاً وضعیت او را باشگاه مشخص خواهد کرد. مهدی فوتبالیست خوبی است و امیدوارم که فصل آینده هم این بازیکن را در اختیار داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا جدایی سروش رفیعی به پرسپولیس ضربه نخواهد زد، گفت: سروش فصل گذشته برای پرسپولیس زحمت کشید و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و مطمئناً وابسته به بازیکن خاصی نیست. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

برچسب‌ها: محمود خوردبین برانکو ایوانکویج طاهری پرسپولیس مهدی طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

244 شهید چمران لار1396/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi