خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هامبورگ
اتحاد هامبورگ
42
441

پیش بازی هامبورگ - بایر لورکوزن

پیش بازی هامبورگ - بایر لورکوزن
پیش بازی هامبورگ - بایر لورکوزن؛ مردان لابادیا به دنبال غول کشی دیگر

در یکی از دوبازی پایانی هفته بیست وششم بوندسلیگا، بای آرنا یکشنبه میزبان یک بازی حساس بین دو تیم هامبورگ و بایر لورکوزن خواهد بود.

بایر لورکوزن: شاگردان اشمیت در حالی در خانه میزبان هامبورگ هستند که 4 بازی پشت سر هم است که نتوانسته اند حریفان خود را شکست دهند وآخرین پیروزی آن ها در تمامی رقابت ها به پیروزی 3 بر 1 مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ اروپا باز می گردد. اشمیت سرمربی لورکوزن پس از سپری کردن دوران محرومیت خود میتواند پس از 3 بازی که از نشستن روی نیمکت محروم بود، روی نیمکت شیر ها حاضر شود. مردان بای آرنا هم اکنون با 36 امتیاز در رده 8 جدول حضور دارند و فاصله آن ها با دایناسور ها تنها 5 امتیاز می باشد؛ دیدار های اخیر دو تیم بازی های پرگلی بوده؛ به طوری که در 6 تقابل اخیر دو تیم 17 گل وارد دروازه ها شده است.
هامبورگ: دایناسورهای بوندس لیگا پس از پیروزی 2 بر 0 مقابل هرتابرلین در فولکس پارک اشتیدیون با روحیه ای خوب به مصاف لورکوزن می روند، آنها هفته گذشته به روند غول کشی خود ادامه دادند و توانستند شاگردان جوان داردای را با دو گل نیکلای مولر شکست دهند و این بار به یکی دیگر از غول های بوندس لیگا رسیده اند و هم اکنون آماده شکست این غول خفته هستند. شاگردان لابادیا هم اکنون با 31 امتیاز در رده 10 جدول حضور دارند و در 6 بازی اخیر خود 2 پیروزی، 1 شکست و 3 تساوی خود کسب کرده اند که این آمار نسبتا خوبی برای آن ها می باشد. دایناسور ها میتوانند در این بازی از میشائیل گریگوریتش هافبک جوان و آینده دار خود پس از رفع مصدومیت دوباره استفاده کنند.
برونو لابادیا سرمربی اسبق لورکوزن هم دوباره در بای آرنا حضور می یابد. مردی که موفق شد در فصل 2008-2009 درجام حذفی بایرن مونیخ را با نتیجه سنگین 4 بر 2 شکست دهد و این تیم را به فینال برساند؛ هرچند در دیدار نهایی شاگردان او مغلوب وردربرمن شدند.
از دیگر نکات جالب بازی تقابل بازیکنانی چون پیر میشل لاسوگا، رنه آدلر در هامبورگ و یوناتان تاه وهاکان کالهان اوغلو در لورکوزن با تیم های سابق خود می باشد، هرچند امیر اسپاهیچ دیگر بازیکن اسبق لورکوزن که هم اکنون در هامبورگ عضویت دارد به دلیل محرومیت قادر به بازی مقابل تیم سابق خود نیست.
نکات بازی:
میانگین گل زده لورکوزن مقابل هامبورگ در 3 بازی خانگی خود در همه رقابت ها کمتر از 3 گل می باشد.
میانگین گل خورده لورکوزن درمقابل هامبورگ در 6 بازی از 7 بازی اخیر، 2.5 گل در هر بازی است.
لورکوزن 3 دیدار خانگی اخیر خود مقابل هامبورگ در همه رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
میانگین گل های زده شده در 3 بازی اخیر لورکوزن در همه رقابت ها، 2.5 گل در هر بازی است.

برچسب‌ها: هامبورگ بایرلورکوزن بوندس لیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

237 استقلال. شهرک1394/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi