خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

در برنابئو اتفاق افتاد؛ تشویق ویژه رونالدو!

در برنابئو اتفاق افتاد؛ تشویق ویژه رونالدو!
کریستیانو رونالدو که در دیدار برابر سلتا از سوی هواداران رئال در ورزشگاه مورد اعتراض قرار گفته بود، امروز مورد دلجویی قرار گرفت و هواداران این تیم پیش از آغاز دیدار رئال مادرید مقابل رم او را تشویق کردند تا از هو شدن او در بازی مقابل سلتا دلجوئی کنند. آن ها همچنین در این بازی وقتی گوینده ورزشگاه نام رونالدو را می گفت یا او حرکتی در بازی می کرد همانند خوشحالی معروف خود ستاره پرتغالی شعار "........ می دادند. البته در این دیدار باز هم رونالدو بی نصیب نماند و این بار 2000 هوادار رم در حین بازی او را هو کردند.

از سوی دیگر این بار هواداران رئال از بازی رودریگز در نیمه اول ناراضی بودند و تنها بازیکنی هم که از سوی هواداران این تیم با سوت های اعتراضی پذیرایی شد، هامس رودریگرز بود

برچسب‌ها: تشویق اتفاق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

75 6

571 پنجه ی طلایی1394/12/22

همیاری تهران: آن ها همچنین در این بازی وقتی گوینده ورزشگاه نام رونالدو را می گفت یا او حرکتی در بازی می کرد همانند خوشحالی معروف خود ستاره پرتغا

23 اسفند (14:01)


23 اسفند (12:00)


همیاری تهران: شعارش چی بود؟

23 اسفند (10:27)


23 اسفند (09:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi