خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

ناکارآمدی خوابیدن بازیکن گرانادا روی ضربه آزاد مسی

ناکارآمدی خوابیدن بازیکن گرانادا روی ضربه آزاد مسی
شب گذشته بارسلونا موفق شد با نتیجه‌ی 4 بر 0 گرانادا را در هم بکوبد و نتیجه‌ی خوبی بگیرد. لیونل مسی در این بازی دو گل به ثمر رساند که گل دوم او ویژه بود چرا که از روی ضربه‌ی ایستگاهی به ثمر رسید. مسی پس از 33 کاشته، توانست مجددا از روی ضربات ایستگاهی گلزنی کند.

صحنه‌ی جالبی که روی کاشته‌ی لیونل مسی به ثبت رسید، لحظه‌ای بود که بازیکن گرانادا برای مقابله با کاشته‌ی فوق ستاره‌ی آرژانتینی در پشت دیوار دفاعی خوابید. او این کار را انجام داد تا مسی نتواند توپ را از زیر دیوار دفاعی و به طور زمینی عبور دهد اما لئو مسی ضربه‌ی خود را به صورت زمینی و از ناحیه‌ای دیگر زد به طوری که اصلا توپ از سمت دیوار دفاعی رد نشد و کل دیوار دفاعی ناکارآمد شده و از جریان بازی خارج شد. توپ از مقابل چشمان بازیکنی که پشت دیوار دفاعی خوابیده بود، رد شده و به تور دروازه چسبید.

مسی معمولا ضربات ایستگاهی خود را از روی دیوار دفاعی و به طور خلاقانه‌ای می‌زند اما این بار تصمیم گرفت که زمینی ضربه بزند و بازیکن گرانادا هم به زعم خودش نقشه‌ی مسی را فهمیده بود و پشتِ دیوار دفاعی خوابید اما شوت مسی از جای دیگری رد شد و به سمت همان جایی رفت که دروازه‌بان ایستاده بود و مدافعان و گلر از دستور کار خارج شدند.

برچسب‌ها: مسی بارسلونا اتفاق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

124 Fc Tizhoooshan1399/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi