خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

پروپچیچ: منتظر یک فرصتم تا برگردم به ترکیب

پروپچیچ: منتظر یک فرصتم تا برگردم به ترکیب
به گزارش "ورزش سه"، پروپچیچ در ابتدای فصل با سرو صدای فراوان پیراهن استقلال را برتن کرد و حتی در راه صدور کارت بازی این بازیکن مسئولان وقت باشگاه با دردسرهای زیادی روبرو شدند چون گفته می شد رضایتنامه این بازیکن کروات بعد از تایم قانونی نقل و انتقالات خارجی صادر شده است.

پرو که به عنوان آقای گل آلبانی راهی لیگ برتر شد در طول فصل کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفت و این روزها هم به یک نیمکت نشین تمام عیار تبدیل شده چون سجاد شهباززاده به عنوان مهاجم نوک توانسته انتظارات را در خط حمله برآورده کند. مهاجم کروات که به نظر می رسید از وضعیتش چندان راضی نباشد وقتی با این سئوال ما روبرو شد که از شرایطش گله دارد یا نه؟ گفت:« من بازیکنی حرفه ای هستم و هر چه مربیان صلاح بدانند و تصمیم بگیرند را قبول می کنم و هیچ وقت هم اعتراضی نداشته ام».

پروپچیچ در ادامه افزود:«همه در مورد نیمکت نشینی من در استقلال سئوال می پرسند در حالی که من ترجیح می دهم به جای فکر کردن به این موضوع خوب تمرین کنم و دنبال فرصتی باشم که خودم را به کادر فنی تحمیل و دوباره به ترکیب اصلی برگردم از همین رو هیچ گله و شکایتی از وضعیتم در استقلال ندارم».
حالا با این وضعیت باید منتظر ماند و دید پرویز مظلومی در هفته های باقی مانده از فصل این فرصت را به مهاجم بلندوالا و گلزن کروات می دهد که یک بار دیگر شانس خود را در ترکیب اصلی برای گلزنی امتحان کند یا نه؟

برچسب‌ها: استقلال تهران پروپچیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

57 4

332 Gomishan City1394/12/16

Bʀᴏᴋᴇ ᴏғғ: همین قد غیرت داره که به نیمکت نشینی اعتراض نمیکنه اگه یک بازیکن ایرانی بود تا الآن 20 بار رفته بود از تیم

17 اسفند (18:49)


King Of The Sea: ه تو هیچی از فوتبال میفهمی ف سجاد و با پروپیج مقایسه میکنی،این بازیکنه گندی هم باشه از سجاد بهتره

17 اسفند (14:51)


ṨмὄḰἔʀϐὄẏṩ: مفت نمیرزه ! بازیکن نباید فقط منتظره این باشه که بهش ژاس بدن تک به تم گل بزنه ! باید قدرت دریبلش بالا باشه ! مث سجاد

16 اسفند (20:27)


ستاره شناسان: خیلی بازیکن خوبیه حیف که مظلومی بهش بازی نمیده.اقای گل البانیه

16 اسفند (15:38)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi