خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

پروپچیچ: از دربی تهران خیلی چیزها شنیدم

پروپچیچ: از دربی تهران خیلی چیزها شنیدم
مهاجم کروات استقلال شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی فردا مقابل پرسپولیس ندارد اما مدعی است چند دقیقه حضور در میدان هم می تواند برای او خوب باشد.
پروپچیچ با وجود شکسته شدن طلسم گلزنی اش با پیراهن استقلال برای خوزستانی ها در جدال حساس برابر سپاهان نیمکت نشین بود تا مجالی برای هنرنمایی پیدا نکند.مهاجم بلند قامت استقلالی ها حالا در آستانه دربی حساس پایتخت با بیان این که تعریف زیادی از این بازی شنیده ابراز امیدواری کرد بتواند طعم دربی پایتخت را بچشد.پروپچیچ در این باره گفت:« در این چند روز وقتی جنب و جوش طرفداران برای بازی روز جمعه را دیدم فهمیدم که بازی بزرگی پیش رو داریم. در تمام دنیا دربی ها طعم متفاوتی دارد اما این جا شنیدم که بردن دربی تهران کم از قهرمانی نیست که امیدوارم فردا استقلال برنده این بازی باشد».

او ادامه داد:« از دربی تهران در این مدت خیلی چیزها شنیدم اما دوست دارم این بازی را از نزدیک لمس کنم به همین خاطر هیجان زیادی دارم تا زودتر این بازی فرا برسد و جلوی 100 هزار نفر تماشاگر به میدان بروم.البته نمی دانم بازی می کنم یا نه اما آماده در اختیار کادر فنی استقلال خواهم بود تا اگر فرصتی نصیبم شد باعث شادی طرفداران مان شوم».

از تمرینات روزهای گذشته استقلال این گونه برداشت می شود که مهاجم کروات شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال ندارد و تنها ممکن است در نیمه دوم برای دقایقی اولین دربی خود در لیگ ایران را تجربه کند.

برچسب‌ها: استقلال تهران پروپچیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

206 استقلال...44441394/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi