خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

از رسانه ها لژیونر شدنم را می شنوم/ حذف نفت در لیگ قهرمانان

از رسانه ها لژیونر شدنم را می شنوم/ حذف نفت در لیگ قهرمانان
وحید امیری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره این که دیدار روز یک شنبه استقلال و نفت تهران آخرین حضور این بازیکن در ترکیب نفت است و وی پس از آن لژیونر می شود ،بیان کرد: خدا را شاهد می گیرم که به هیچ وجه در جریان چنین موضوعی قرار ندارم و از طریق رسانه ها می شنوم که پس از این بازی لژیونر شده و با تیم نفت خداحافظی می کنم.

وی افزود: من تا پایان لیگ با نفت قرارداد دارم. باشگاه هیچ صحبتی با من در این باره نکرده و تا زمانی که مدیران باشکاه نفت تصمیم نهایی را درباره لژیونر شدن من نگیرند با تمام وجود و انگیزه در تمرینات و بازی های تیمم شرکت می کنم.

امیری در خصوص اظهارات منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت اعلام کرده به دلیل مشکلات مالی مجبور به فروش ستارگانی همچون وحید امیری هستیم ،بیان کرد: تنها 4 ماه به پایان قرارداد من با نفت باقی مانده است. باشگاه های حرفه ای دنیا زمانی که قرداد بازیکنانشان رو به پایان است ،سعی می کنند با فروش آن ها درآمدزایی داشته باشند و باشگاه نفت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درخصوص تمایل خود به لژیونر شدن اظهار داشت: من در این چند سال با تمام توان برای موفقیت نفت تهران تلاش کرده ام و در این باره کم فروشی نکرده ام. در خصوص تمایل به لژیونر شدن باید بگویم هیچ بازیکنی از این موضوع بدش نمی آید اما رفتن به خارج از کشور شرایط ویژه ای را می طلبد و من می خواهم برای لژیونر شدن گام بزرگی برداشته و به گونه ای عمل کنم که از هر نظر به نفعم باشد، بنابراین تصمیمی نمی گیرم که منجر به آسیب رسیدن به فوتبال و زندگی ام شود و با آن تصمیم پشیمان شوم.

وی درباره دیدار این هفته نفت با استقلال گفت :پس از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تمام امید بازیکنان نفت به لیگ برتر است.هر چند استقلال صدرنشین لیگ و تیم خوبی است اما حتم دارم اگر همان نمایش دیدار با الجیش را ارائه دهیم، شکست دادن این تیم غیر ممکن نیست.

امیری درباره جوان گرایی تیم نفت در بازی با الجیش و اشتباهات این جوانان ادامه داد :جوان گرایی نفت در بازی با الجیش را به فال نیک می گیرم. جوان گرایی تاوان دارد و این گونه نیست که تیم هایی که رو به این امر می آورند در تمام بازی های خود موفق باشند. هر چند ما با شکست برابر الجیش فرصت حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم اما با ادامه این جوان گرایی ،بازیکنان نخبه ای به فوتبال ایران معرفی می شوند و این امر به آینده فوتبال ملی کمک می کند.

وی در پاسخ به این سوال که با این شکست حسرت درخشش در لیگ قهرمانان را نمی خورید ،گفت: ناراحت هستم اما حسرت نمی خورم جرا که می دانم درخشش در لیگ قهرمانان آسیا امکانات ویژه ای می خواهد که متاسفانه باشگاه ما به سبب مشکلات مالی چندان از این امکانات بهره نمی برد.

امیری درباره اظهارات ضد و نقیض مدیرعامل و بازیکنان نفت در خصوص مشکل تغذیه نفتی ها در اردوی پیش بازی مقابل الجیش قطر بیان کرد:زمانی که مدیرعامل باشگاه چنین موضوعی را مطرح کرده به طور حتم مشکلی وجود داشته است.اما من در جریان نبودم که برخی بازیکنان برای تهیه شام و ناهار پیش از دیدار با الجیش از جیب هزینه کرده اند .به همین دلیل ضد و نقیض هایی در این خصوص به وجود آمد.امیدوارم مشکلات مالی به زودی حل شده و بازیکنان و کادر فنی نفت دغدغه ای نداشته باشند.

هافبک ملی پوش تیم ملی کشورمان درباره احتمال استعفای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به دلیل فراهم نشدن امکانات بیان خاطر نشان کرد: تیم ملی با حضور کارلوس کی روش و جوان گرایی این مربی به ثبات وآرامش خوبی رسیده و حیف است که این آرامش با برخی تصمیم های عجولانه از بین برود.مسئولان باید به دید عمیق به امکانات لازم برای تیم ملی نگاه کرده و شرایط ادامه همکاری با کی روش را فراهم کنند.

برچسب‌ها: امیری نفت منصوریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

270 Amir----mohamad1394/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi