خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

اولین صید مظلومی در یک قدمی عقد قرارداد با استقلال

اولین صید مظلومی در یک قدمی عقد قرارداد با استقلال
ارسلان مطهری مهاجم جوان تیم فوتبال نفت در آستانه پیوستن به استقلال تهران قرار دارد و افشارزاده هم این خبر را تایید کرده است. جالب است بدانید ارسلان در بین هواداران به «قاتل دقایق پایانی» معروف است زیرا او دوبار در دقایق پایانی به استقلال و پرسپولیس گل زده است.

20 شهریورماه 1393 نفت در مقابل استقلال با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. بازی تا دقیقه 87 با تک گل ثانیه 40 وحید امیری به نفع نفت تهران بود که در دقیقه 88 کمال کامیابی نیا با یک پاس زیبا مطهری را صاحب یک موقعیت طلایی کرد و او موفق شد گل دوم زردپوشان تهرانی را وارد دروازه فروزان کند.

10 آذرماه 93 پرسپولیس در مقابل نفت قرار گرفته بود، بازی تا دقیقه 92 با گل های غلامرضا رضایی و محمد عباس زاده با نتیجه مساوی در جریان بود که ناگهان بیرانوند توپ را به پشت محوطه جریمه پرسپولیس پرتاب کرد و مطهری هم گل پیروزی شاگردان منصوریان را به ثمر رساند.

برچسب‌ها: استقلال ارسلان مطهری نفت منصوریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

552 گلوله سربی1394/09/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi