خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,955

ادای احترام فرانک لمپارد به جان تری (عکس)

ادای احترام فرانک لمپارد به جان تری (عکس)
فرانک لمپارد، اسطوره چلسی و رکورد دار گلزنی در تاریخ این باشگاه، با انتشار عکسی از خود در کنار جان تری، به کاپیتان چلسی ادای احترام کرد.

طرفداری- به گزارش talkingbaws، شب گذشته در یک مصاحبه دراماتیک، جان تری اعلام کرد که در پایان فصل از چلسی جدا خواهد شد. این خبر ناگهانی، شادی پیروزی 5-1 شب گذشته چلسی در جام حذفی را به کام طرفداران این تیم تلخ کرد و با واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی رو به رو شد.

فرانک لمپارد، اسطوره چلسی و هم بازی سابق جان تری نیز به این خبر واکنش نشان داد و با انتشار عکس زیر در حساب اینستاگرام خود به کاپیتان افسانه ای چلسی ادای احترام کرد.

جان تری در طول نزدیک به 18 سال حضور خود در چلسی، تا کنون 696 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و به عنوان موفق ترین کاپیتان تاریخ چلسی به شمار می رود. تری در زمان حضور خود در چلسی تا کنون موفق به فتح چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر، پنج جام حذفی، سه جام اتحادیه، دو سوپرکاپ انگستان، یک لیگ اروپا و یک لیگ قهرمانان اروپا شده است.

تری همچنان می تواند با رسیدن به قهرمانی جام حذفی این فصل، یک افتخار دیگر نیز به کارنامه خود بیفزاید. هرچند که او از سوی دیگر غمگین خواهد بود چرا که در طی دوران حضورش در چلسی، بدترین نتیجه را در فصل جاری با این تیم تا این مقطع از فصل در لیگ جزیره به عنوان تیم سیزدهم و پس از 23 بازی بدست آورده است.

برچسب‌ها: عکس فرانک لمپارد جان تری ادای احترام دنیای فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

714 βiohazard1394/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi