خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
عکس
185

عکسی که سال آینده در رئال مادرید تکرار خواهد شد؟

0 0

رئال‌مادرید   1400/07/16

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی فرانسه موفق شد در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه سه بر دو تیم ملی بلژیک را شکست دهد و در یک بازی دیدنی با برتری مقابل بلژیک راهی فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا شود.به گزارش فوتبالی، در این بازی تیم ملی فرانسه ابتدا دو گل دریافت کرد و اوضاع برایش دشوار شد اما در نیمه دوم بازی این زوج بنزما و کیلیان امباپه بودند که با درخشش ویژه خود توانستند ورق را به طور ...

عکس تکان دهنده ای که وزیر پرسپولیسی را خجالت زده کرد

4 0

پرسپولیس   1399/07/12

در حالی که انتقادات از کری خوانی سطح پائین آذری جهرمی وزیر ارتباطات ادامه دارد، برخی از اهالی دهدشت به موضوع گرفتن انتقام که در استوری وزیر جوان مورد اشاره قرار گرفته بود نیز طعنه سنگینی به وی زدند تا بلکه به جای گرفتن انتقام در مسابقات فوتبالی، به فکر گرفتن انتقام مردم از بی عدالتی در حوزه وزارت خود باشد.

عکس یادگاری بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با نماد سال 97

11 0

پرسپولیس   1396/12/28

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با نماد سال 97 عکس یادگاری گرفتند.در حالیکه تا لحظه تحویل سال فرصت چندانی باقی نمانده، در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس، بازیکنان و کادرفنی این تیم با نماد سال 97 عکس یادگاری گرفتند.بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در آستانه فرارسیدن سال نو، در حاشیه تمرین امروز با نماد سال 97 که سال سگ است عکس یادگاری گرفتند.

عکس خاصی که مسی منتشر کرد

4 0

آرژانتین   1396/04/04

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا تولد 30 سالگی خود را جشن گرفت.این بازیکن 30 جام در کارنامه دارد و می تواند در سالهای باقیمانده از دوران فوتبالی خود تعداد این جام ها را هم بالا برد.مسی به همراه خانواده اش تولد خود را جشن گرفت و روی کیک تولد خود آرم باشگاه بارسلونا به جای آرژانتین کشید تا ثابت کند که چقدر خود را مدیون آبی-اناریها می داند.

عکس واقعی شرکت علی دایی در کنکور دکتری

6 1

پرسپولیس   1395/12/07

سازمان سنجش ضمن تکذیب عکسی که در فضای مجازی درباره شرکت علی دایی در کنکور دکتری ۹۶ منتشر شده، عکس واقعی شرکت این داوطلب در کنکور دکتری را منتشر کرد.

خانه سوپرلوکس پل پوگبا در شهر منچستر! (+عکس)

19 1

منچستریونایتد   1395/11/19

پل پوگبا ستاره گرانقیمت منچستر یونایتد که ابتدای این فصل با قراردادی 89 میلیون پوندی از یوونتوس راهی انگلیس شد، یک خانه گرانقیمت و لوکس در منطقه چشایر انگلیس خریده است که مجهز به 5 اتاق خواب، استخر خصوصی، اتاق بازی و رسانه و یک پذیرایی لوکس است که در گذشته در تملک چیچاریتو بوده.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi