خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,455

عراق جنگ‌زده هم به المپيک رفت آقاي مايلي کهن

عراق جنگ‌زده هم به المپيک رفت آقاي مايلي کهن
در هياهوي محمد مايلي کهن و پاسخ‌هاي بي پايان او به منتقدان، اين تيم فوتبال اميد عراق بود که با پيروزي برابر قطر در ديدار رده بندي مسابقات قهرماني آسيا، سهميه المپيک را کسب کرد و توانست جواز حضور در اين رقابت‌ها را به دست بياورد.

به گزارش مهر، باخت تيم ملي فوتبال ايران مقابل عراق در مسابقات جام ملتهاي آسيا در استراليا و حذف از اين مسابقات در اوايل سال 2015 بود که واکنش‌هاي زيادي در پي داشت. عده‌اي با تمجيد از عملکرد شاگردان کارلوس کي‌روش اين تيم را با وجود حذف، شايسته قهرماني مي‌دانستند.

عده‌اي از منتقدان هم چشم بسته و بدون ارزيابي دقيق از شرايط موجود، نتيجه تيم ملي برابر عراق را زير سئوال بردند و با مطرح کردن جملات مختلف، سعي در «فاجعه آميز» نشان دادن باخت برابر اين تيم داشتند. منتقداني مثل محمد مايلي کهن و امير قلعه نويي با به کار بردن صفات مختلف درباره وضعيت عراق مستقيم سراغ کارلوس کي‌روش رفتند و حتي از برنامه‌هايي که در صدا و سيما براي بررسي عملکرد تيم ملي پخش مي‌شد با عنوان «شو» در حمايت از کي‌روش ياد کردند.

امير قلعه نويي با بيان اينکه عراق کشوري است که حتي ليگ ندارد، گفته بود: «آنها برنامه‌ريزي مي‌کنند که اگر فلان اتفاق افتاد چه کار کنيم و يا اگر اتفاق ديگري رخ دهد چه برنامه اي داشته باشيم. پرهزينه ترين تيم ملي فوتبال تاريخ ايران برابر ضعيف‌ترين عراق تاريخ باخت. اگر کي‌روش مربي بزرگي است چرا اين نظرسنجي‌ها را انجام مي دهيد و يا به فلان بازيکن مي گويند مصاحبه کن و بگو کي‌روش بماند؟»

محمد مايلي‌کهن هم با به کار بردن صفت «جنگ زده» براي کشور عراق، به انتقاد از نتيجه ديدار بازي تيم ملي با عراق در جام ملتها پرداخت. البته آن تيم ملي عراق حتي بعد از برد مقابل ايران به جايي نرسيد و در نهايت مسابقات خود را در مرحله نيمه نهايي و رده بندي واگذار کرد و به عنوان چهارم قناعت کرد.

يک سال بعد از حذف تيم ملي در جام ملت‌ها، گويا اين بار نوبت محمد مايلي‌کهن و ديگر منتقدان بود که تقاص انتقادات خود را به شکل ديگري پس بدهند. محمد مايلي‌کهن که در سمت مدير فني تيم اميد به همراه اين تيم در مسابقات قهرماني آسيا و انتخابي المپيک حضور يافته بود، در نهايت با شکست مقابل ژاپن در مرحله يک چهارم نهايي از اين مسابقات حذف شد و نکته عجيب اينکه از زماني که به ايران بازگشته، هر روز صحبت‌هاي تکراري را در توجيه حذف تيم اميد مطرح مي‌کند.

برچسب‌ها: تیم امید مایلی کهن خاکپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 3

334 ♛ تاج رضا ♛1394/11/11

ارسنال 20: برن گمشن عیب نداره چیه

11 بهمن (02:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi