خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,455

گزارش تمرین ملی پوشان امید

گزارش تمرین ملی پوشان امید
تیم فوتبال امید ایران که برای برپای اردوی آماده سازی و برگزاری یک دیدار تدارکاتی با استرالیا راهی دبی شده است عصر سه شنبه نیز تمرینات خود را در باشگاه ایرانیان دبی پیگیری کرد.

* علی کریمی هافبک تیم سپاهان که عصر امروز به اردوی تیم امید اضافه شده بود زیر نظر کن استید تمرین اختصاصی سبکی را انجام داد.

* محسن کریمی با توجه به درد از ناحیه مچ پا زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت. ضمن اینکه شاهین ثاقبی به دلیل سرماخوردگی با نظر کادر پزشکی تمرین نکرد و به استراحت پرداخت.

* بعد از صحبت های ابتدایی خاکپور، بازیکنان زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند. در این بخش،مربی بدنساز تیم امید تمرینات متنوع با توپ را برای گرم کردن بازیکنان طراحی کرده بود.

* دروازه بان های تیم امید نیز طبق روال تمرینات گذشته، زیر نظر عزیزیان به گرم کردن پرداختند و تمرینات اختصاصی انجام دادند.

برچسب‌ها: تیم امید خاکپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

193 استقلال18571394/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi