خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

سلطان مواد مخدر دنیا به دنبال خرید چلسی!

سلطان مواد مخدر دنیا به دنبال خرید چلسی!
یک هفته پس از دستگیری خواکین گوسمان معروف به ال چاپو، سلطان مواد مخدر دنیا در مکزیک، گزارش‌ها حاکی از آن است که او قصد داشته باشگاه چلسی را بخرد.
مسئولین مکزیک اخیرا به مدارکی رسیدند که نشان می‌دهد او شدیدا پیگیر این موضوع بوده و قصد سرمایه‌گذاری در این باشگاه را داشته است. با این حال، در سال 2004و 2009 اتحادیه انگلیس قوانینی تصویب کرد که مالکینی که هویت و تجارت مشخصی نداشتند، نمی‌توانند باشگاه‌های لیگ برتر را بخرند.
چلسی در طول فصل‌های اخیر یکی از گران‌ترین ترکیب های خود را داشته و هزینه گزافی برای خرید آن روی دست ال چاپو می‌گذاشت. طبق اعلام مجله فوربز، چلسی با 1.4 میلیارد دلار ارزش، ششمین تیم با ارزش دنیاست. با ارزش ترین تیم رئال مادرید با 3.2 میلیارد یوروست و چلسی در بین تیم‌های لیگ برتری نیز پس از یونایتد (3.1 میلیارد) و منچسترسیتی (1.38 میلیارد) در رده ی سوم قرار دارد.
با وجود اینکه علاقه ال چاپو به خرید چلسی، خبر بسیار جالبی است، ولی تجسم اینکه او بتواند پول‌های خود را به راحتی به انگلیس منتقل کرده و با مسئولین اتحادیه کنار بیاید، کار بسیار سخت و غیرممکنی است.

برچسب‌ها: ال چاپو مکزیک قاچاق مواد مخدر خریدار دستگیری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

891 سوباسا1394/10/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi