خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

تحقیر فرانسه توسط مکزیک در المپیک

تحقیر فرانسه توسط مکزیک در المپیک
در روز ابتدایی رقابت های فوتبال المپیک توکیو 2020، تیم ملی فرانسه شکست سختی را متحمل شده و با نتیجه 1-4 مقابل مکزیک شکست خورد. نیوزلند نیز در دیداری دشوار با یک گل از سد کره جنوبی گذشت.

تیم ملی فرانسه بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم و توسط ساوانیر می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او از پشت محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در اواسط نیمه اول و روی ارسال ساوانیر بود که فرانسه باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر ژیناک را دروازه بان نکزیک دفع کرد. در نهایت نیمه اول علیرغم برتری فرانسه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم این مکزیک بود که به گل اول دست یافت. ارسال دیگو لاینز در دقیقه 47 با ضربه سر دقیق الکسیس وگا همراه شد و تیم ملی مکزیک از حریف خود پیش افتاد.

اما در دقیقه 54 مکزیک به گل دوم هم رسید. روی پاس کارلوس رودریگز، سباستین کوردوا در مرکز محوطه جریمه فرانسه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق دروازه این تیم را باز کرد.

فرانسه در صدد جبران برآمد و در دقیقه 68 یکی از گل های خورده را جبران کرد. راندال کولو در محوطه جریمه مکزیک متوقف شد تا فرانسه صاحب یک ضربه پنالتی شود و ژیناک از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول فرانسه را به ثمر برساند.

اما در دقیقه 80 و روی ارسال وگا، اوریل آنتونا با یک ضربه دقیق از مرکز محوطه جریمه تیم ملی فرانسه موفق شد به زیبایی دروازه این تیم را باز کند. اما در دقیقه 91 ادواردو آگیره از زاویه ای دشوار موفق به زدن گل چهارم هم شد تا فرانسه با نتیجه 1-4 مغلوب مکزیک شود.

برچسب‌ها: فرانسه اخبار فرانسه المپیک 2020 مکزیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

148 Sporties_fa@1400/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi