خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

روبرتو کارلوس: نیمار را به رئال مادرید می‌آورم

روبرتو کارلوس: نیمار را به رئال مادرید می‌آورم
به گزارش خبرگزاری فارس روبرتو کارلوس فردا ملاقات مهمی با فلورینتو پرس، رئیس رئال خواهد داشت. مطابق اعلام روزنامه آس، مدافع برزیلی سال‌های 1996 تا 2007 مادریدی‌ها در مورد احتمال همکاری با تیم سابقش با عالی‌ترین مقام باشگاه رئال به گفت‌وگو خواهد نشست.

براساس اظهارات این بازیکن، احتمال دارد او در پایان این نشست، به دعوت رئیس تیم سابقش پاسخ مثبت دهد و به عنوان سرمربی تیم جوانان یا تیم دوم، همچنین مدیر ورزشی یا دستیار زین‌الدین زیدان در تیم اصلی باشگاه انجام وظیفه کند.

مدافع 42 ساله پیشین رئالی‌ها گفت: اگر رئیس به من فرصت دهد، هر روز با او صحبت خواهم کرد. از این دوستی برای پیشبرد رئال استفاده خواهم کرد. در آنصورت حتی می‌توانم نیمار را به مادرید بیاورم.

کارلوس این اظهارات در دوحه قطر بیان کرد. وی که برای یکسری امور تبلیغاتی به دوحه سفر کرده، چندی قبل بازیکن – مربی تیم نیودهلی هندوستان بود. البته هدایت تیم هندی اولین تجربه مربیگری‌اش نبود. زیرا در سال 2012 تجربه هدایت تیم آنژی ماخاچکالا روسیه و بعد سیاوسیپور ترکیه را در اختیار داشت.

برچسب‌ها: کارلوس نیمار رئال مادرید بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

291 صنعت شلغم1394/10/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi