خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارتومئو: حضور نیمار در رئال آزارم نمی‌دهد

بارتومئو: حضور نیمار در رئال آزارم نمی‌دهد
جوزپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با Cadena SER در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد. Sky Sports اهم صحبت های وی را منتشر کرده است:

حضور نیمار در رئال مادرید؟

این مسئله موجب آزارم نمی شود. من دوست دارم که بازیکنان خوب در لالیگا حضور داشته باشند. او باید در این خصوص تصمیم گیری کند، اما چهار سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. اولویت اولمان بارسلوناست و سپس به لالیگا به عنوان یک لیگ رقابتی نگاه می کنیم. لیگ برتر در این زمینه اولین رقیبمان است.

توافق برای به خدمت گیری مجدد نیمار؟

البته که مشتاقم، ما چهار فصل بسیار لذت بخش را با حضور نیمار سپری کردیم و او بازیکن بسیار خوبی است. البته فکر نمی کنم که پاری سن ژرمن قصد فروش نیمار را داشته باشد.

تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی؟

او بازیکن بسیار مهمی برای تیم است و سه سال از قراردادش با باشگاه باقی مانده است. ما می خواهیم قرارداد جدیدی با وی بنویسیم و دوره حرفه ای اش در بارسلونا را تمدید کنیم.

جذب آنتوان گریزمان؟

همانطور که انتظار داریم تمامی تیم ها به ما احترام بگذارند، ما نیز به تمامی باشگاه های دیگر احترام می گذاریم. او یکی از بازیکنان خوبی است که اتلتیکو در اختیار دارد. من بازیکنان خوب را دوست دارم.

برچسب‌ها: بارتومئو بارسلونا نیمار رئال مادرید پاریس سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

250 عقاب های آملی1397/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi