خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

تعجب کارلو آنجلوتی از اخراج بنیتس

تعجب کارلو آنجلوتی از اخراج بنیتس
در حالی که رافا بنیتز تنها هفت ماه روی نیمکت رئال مادرید نشسته بود، هفته پیش توسط پرز و همکارانش اخراج شد و زین الدین زیدان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب گردید.

این اقدام رئالی ها تعجب کارلو آنچلوتی را بر انگیخت، مردی که انتهای فصل پیش، خود این سرنوشت را تجربه کرد و در حالی که اصلا فکر نمی کرد نیمکت کهکشانی ها را از دست بدهد، رافا بنیتز را بر جای خود دید.

کارلتو در مصاحبه با Sina Sports چین گفت:

احساس خاصی در مورد رئال مادرید دارم. من دوستان زیادی در این تیم دارم و وقتی می بینم آنها مشکل دارند، عصبانی می شوم. دلیل برکناری بنیتز را به درستی نمی فهمم، آن هم بعد از آن همه حمایت از جانب پرز!!!

رئال هنوز از شانس لازم برای قهرمانی در لا لیگا و لیگ قهرمانان اروپا برخوردار بود، اما پرز مردی را که در ابتدای فصل بهترین مربی تاریخ این باشگاه می پنداشت از کار برکنار کرد!

من می دانم که بقا یا اخراج یک مربی به نتایجی که تیمش می گیرد بستگی دارد و همچنین می دانم که در مجموعه باشگاهی مثل رئال مادرید اختلاف نظر وجود دارد اما رئالی ها تنها به اندازه یک نیم فصل به بنیتز فرصت فعالیت دادند و این دور از انصاف بود.

آنچلوتی در ادامه صحبت هایش از سرمربیگری زیدان در رئال استقبال کرد و گفت:

زیدان تجربه مربیگری را از سال 2009 آغاز کرد و در آن زمان مربی پنجم رئال بود. بنابراین کسانی که او را فاقد تجربه لازم می دانند خیلی از زیزو و توانایی هایش اطلاعی ندارند.

من و زیدان خاطرات خوبی با یکدیگر داریم و مهم ترین آنها هم سالی است که لا دسیما را از آن خود کردیم. امیدوارم هواداران چنین استقبالی را تا انتهای فصل از زیدان داشته باشند و مدیریت باشگاه هم از وی حمایت کند.

من برای زیزو در رئال آرزوی موفقیت می کنم و می دانم که اگر با تیمش به هر عنوانی دست یابد استحقاقش را خواهد داشت.

برچسب‌ها: آنجلوتی رئال مادرید بنیتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

301 مریوانم1394/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi