خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

اسکولز: حتی حوصله بازیکنان و سرمربی یونایتد هم سر رفته بود

اسکولز: حتی حوصله بازیکنان و سرمربی یونایتد هم سر رفته بود
پل اسکولز بازیکن پیشین منچستر یونایتد معتقد است که سبک بازی منچستریونایتد حتی حوصله لوئی فان‌خال سرمربی و بازیکنان این تیم را هم سر برده است.

منچستر یونایتد دیروز در مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلستان ۰-۱ شفیلد یونایتد را برد. اما این دهمین بازی خانگی پیاپی این تیم بود که نتوانست در نیمه اول گل بزند.

اسکولز گفت: "به نظر می‌رسد که باید با نمایش بد این تیم کنار آمد. هربار که شما به اولدترافورد می‌آیید، فوتبالی منفی می‌بینید."

منچستر یونایتد در حال حاضر در لیگ برتر پنجم است، اما این تیم در ۱۰ بازی خانگی‌اش فقط ۱۲ گل زده است.

در بازی با شفیلد یونایتد هم وقتی وین رونی در وقت اضافی تک گل تیمش را زد، هزاران نفر از هواداران یونایتد ورزشگاه را ترک کرده بودند. حرکتی که نشان از نارضایتی آن‌ها از بازی تیمشان دارد. پی بردن به دلیل این رفتار هم خیلی سخت نیست. تیم مورد علاقه آن‌ها تا دقیقه ۶۹ بازی یک شوت در چارچوب هم نداشت.

اسکولز گفت: "حوصله خود بازیکنان هم سر رفته بود. تیم روح ندارد و هیچ بازیکنی برای دیگری تلاش نمی‌کند. بازی این تیم اصلا سرگرم کننده نیست. به نظرم حوصله خود فان‌خال هم روی نیمکت سر رفته بود، هرچند که او بعد از بازی می‌گوید که راضی است."

با این که منچستر یونایتد توانست شفیلد یونایتد را ببرد، اما اسکولز که ۷۱۸ بازی برای منچستر یونایتد را در کارنامه دارد، کماکان معتقد است که شیوه بازی این تیم قابل قبول نیست: "تیم حتی یک موقعیت گل هم نتوانست به وجود آورد و برای پیروزی مقابل تیمی از لیگ یک (دو دسته پایین‌تر از لیگ برتر) تا پنالتی دقیقه ۹۴ منتظر ماند. به نظر من که این اصلا خوب نیست."

با این حال فان‌خال که ضعف تیمش در حمله پیش از این هم مورد انتقاد قرار گرفته بود، پس از بازی گفت، مهمترین مسئله برنده شدن است: "همیشه بازی کردن جلوی تیم‌هایی که با ۱۰ یا ۱۱ بازیکن دفاع می‌کنند سخت است. کار راحت‌تر جلوی این تیم‌ها این است که شما هم بیشتر از حمله دفاع کنید و آخر کار یک پنالتی از آن‌ها بگیرید. ما بازی را بردیم و این مهمترین مسئله است."

برچسب‌ها: فن خال اسکولز اظهارنظر حوصله سبک بازی منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

508 سوباسا1394/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi