خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
اظهارنظر
3

بنگر: از پرسپولیس ناراحت نیستم

0 0

پرسپولیس   1395/05/24

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکن تراکتورسازی هستم و در مورد شرایط این تیم صحبت می‌کنم، از پرسپولیس ناراحت نیستم.وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید از پرسپولیسی‌ها ناراحت است، گفت: اکنون بازیکن تراکتورسازی هستم و در مورد این تیم سؤال کنید من در جریان اتفاقات پرسپولیس قرار ندارم از کسی ناراحت نیستم ۴ سال خوب در این تیم داشتم و خیلی خوب هم جدا شدم.

پاسخ جالب لابادیا به اظهار نظر بی ادبانه دروبنی

12 0

هامبورگ   1395/02/24

پاسخ جالب لابادیا به اظهار نظر بی ادبانه دروبنی: امروز چک کردم، جرات من سر جایش است!دروبنی کهنه کار حاشیه زیادی برای دایناسورها ساخته است. باشگاه هامبورگ در پی ایجاد تغییراتی در ترکیب خود و کاهش میانگین سنی بازیکنانش است. از این رو دروبنی و چند بازیکن دیگر از این تیم جدا شدند. دروبنی که علاقه مند به تمدید قراردادش بود و در مصاحبه ای این را اعلام کرده بود، با پاسخ لابادیا رو به رو شد. سرمربی آلمانی هامبورگ پاسخ دروازه ...

اسکولز: حتی حوصله بازیکنان و سرمربی یونایتد هم سر رفته بود

27 0

منچستریونایتد   1394/10/20

پل اسکولز بازیکن پیشین منچستر یونایتد معتقد است که سبک بازی منچستریونایتد حتی حوصله لوئی فان‌خال سرمربی و بازیکنان این تیم را هم سر برده است.منچستر یونایتد دیروز در مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلستان ۰-۱ شفیلد یونایتد را برد. اما این دهمین بازی خانگی پیاپی این تیم بود که نتوانست در نیمه اول گل بزند.اسکولز گفت: "به نظر می‌رسد که باید با نمایش بد این تیم کنار آمد. هربار که شما به اولدترافورد می‌آیید، فوتبالی منفی ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi