خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

عیادت کادرفنی استقلال از پورحیدری

عیادت کادرفنی استقلال از پورحیدری
کادرفنی استقلال بعد از تمرین امروز به عیدت منصور پورحیدری سرپرست تیم شان رفتند
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اعضای کادرفنی استقلال بعد از تمرین صبح شنبه این تیم به ملاقات منصور پورحیدری رفتند. در این ملاقات مظلومی خطاب به پورحیدری گفت: الحمدالله می‌بینیم که وضعیت شما خیلی بهتر شده است. ان‌شاءالله بهتر که شدید به تمرینات باز می‌گردید چراکه ما به شما نیاز داریم.

همچنین پورحیدری بعد از شنیدن صحبت افراد کادرفنی استقلال به آنها گفت: از همه شما و هواداران و پیشکسوتانی که این چند وقت نگران من بودند و یا با تماس و یا حضوری به ملاقاتم آمدند تشکر می‌کنم. خوشبختانه وضعیتم بهتر است و خودم خیلی دوست دارم سریعتر به فوتبال برگردم. متاسفانه شنیده‌ام که رضا احدی هم در بیمارستان بستری است که امیدوارم حالش بهتر شود.

گفتنی است در بخشی از این دیدار صمیمی پورحیدری از وضعیت نقل و انتقالات استقلال و ماجرای شجاعیان و نویدکیا پرسید که اعضای کادرفنی توضیحاتی را به او دادند.

برچسب‌ها: استقلال تهران منصور پورحیدری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

143 استقلال...44441394/10/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi