خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

لیورپول برد ولی این برد برای لیورپول کم هزینه نبود !!

لیورپول برد ولی این برد برای لیورپول کم هزینه نبود !!
مصدومیت فیلیپه کوتینیو، دژان لوورن و احتمالا حبیب کولو توره طعم پیروزی را در بریتانیا تلخ کرد. قرمزها با این برد در زمین حریف، می توانند به فینال جام اتحادیه فکر کنند.
گزارش بازی

قرمزها بازی را بهتر شروع کردند اما نخستین فرصت مهم بازی در دقیقه 27 جایی بود که توپ روی سانتر کلاین روی پای آیب فرود آمد اما ضربه رو پای این وینگر جوان در فرصتی خوب چندان تعریفی نداشت و در دست باتلند جا گرفت.

روی یک ضدحمله در دقیقه 37 روی فرار لالانا و ضربه نصفه نیمه جو آلن، جوردن آیب توانست با یک ضربه بغل پا از گوشه شش قدم دروازه را باز کند.

روی یک کرنر در دقیقه سوم وقت های تلف شده، لوکاس توپ اول را برگشت داد اما جانسون با یک شوت نزدیک بود گلزنی کند که مینیوله واکنش خوبی نشان داد.

روی یک ضربه شروع مجدد و روی توپ دوم در دقیقه 52، شاوکراس صاحب توپ شد، چرخید و شوت زد که میلنر با یک تکل شجاعانه توپ را بلاک کرد. در دقیقه 92 روی یک پاس بلند و ناکامی بازیکنان دو تیم روی زدن ضربه سر نخست، والترز در موقعیتی خوب صاحب توپ شد اما ضربه اش به بیرون رفت.

برچسب‌ها: لیورپول جام اتحادیه استوک سیتی خانه حریف برد خارج از خانه مصدومیت لوورن توره کوتینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

383 پدیده شبدیز1394/10/16

پدیده شبدیز: متاسفانه خبر تلخی بود :(

16 دی (04:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi