خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

بند قرارداد، امیری را به پرسپولیس می‌رساند؟

بند قرارداد، امیری را به پرسپولیس می‌رساند؟
پرسپولیس وحید امیری را می‌خواهد؛ با وجود آن که برانکو در روزهای اخیر خیلی تلاش کرده تا اسامی بازیکنان مورد نظرش را از رسانه‌ها پنهان نگه دارد اما در این موضوع هیچ شکی نیست که گزینه اول قرمزها برای جانشینی هادی نوروزی، بازیکن شماره10 تیم ملی و ستاره تاثیرگذار نفت تهران وحید امیری است.

البته نفتی‌ها به این سادگی حاضر به از دست دادن ملی‌پوش باتکنیک تیم‌شان نخواهند شد اما یک نکته مهم در این بین هست که شاید راه را برای انتقال امیری به پرسپولیس باز کند. باشگاه نفت این روزها به شدت درگیر مشکلات مالی است و موفق نشده به‌طور کامل به تعهدات مالی‌اش عمل کند. به گفته منصور قنبرزاده، مدیرعامل این تیم بخش زیادی از بودجه این فصل صرف تسویه حساب و پرداخت قراردادهای فصل گذشته بازیکنان شده و حالا پول چندانی در صندوق باشگاه نیست.

بازیکنان نفت هفته گذشته حتی تا مرز اعتصاب و تعطیل کردن تمرینات هم پیش رفتند. در این شرایط قنبرزاده رسما اعلام کرده هر بازیکنی تا نیم‌فصل کمتر از 30درصد از قراردادش را گرفته باشد حق دارد طبق قانون قراردادش را فسخ و باشگاه را ترک کند. یعنی راه خروج برای بازیکنانی که میزان دریافتی‌شان کمتر از 30درصد باشد کاملا باز است و از قضا وحید امیری هم یکی از همین بازیکنان محسوب می‌شود. این تنها راهی است که می‌تواند درهای خروج از باشگاه را به روی ملی‌پوشِ نفت تهران باز کند و او را به پرسپولیس برساند.

البته نفتی‌ها با پرداخت بخشی از قرارداد امیری می‌توانند راه خروج او را ببندند اما این بستگی به اوضاع مالی این باشگاه و پول‌های موجود در صندوق دارد. ضمن این که نفتی‌ها در سال‌های اخیر به فروش بازیکن و کسب درآمد از این راه نیز نگاهی جدی داشته‌اند و شاید تصمیم بگیرند با فروش امیری و دریافت مبلغی از باشگاه پرسپولیس بخشی از مشکلات‌شان را سر و سامان بدهند.

قرارداد وحید امیری در پایان همین فصل با نفت به پایان می‌رسد و در آن زمان می‌تواند بدون پرداخت هیچ مبلغی این تیم را ترک کند. شاید انتقال او در نیم‌فصل برای نفتی‌ها هم گزینه مناسب‌تری باشد. به شرط آن که پرسپولیس سر کیسه را کمی بیشتر شل کند.

برچسب‌ها: وحید امیری نقل و انتقالات پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

521 سوبامسی (ح)1394/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi