خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

امیری یا کاوه رضایی؛ یکی آبی‌پوش می‌شود

امیری یا کاوه رضایی؛ یکی آبی‌پوش می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، بنا به اعلام روزنامه الشرق منابع موثق در باشگاه الخریطیات اولین خرید پرسرو صدای این تیم برای فصل آتی لیگ ستارگان قطر یک مهاجم سرشناس و برجسته ایرانی خواهد بود که یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران در فصلی که به اتمام رسید، بود.

به نوشته الشرق با توجه به این که توافق شده تا بعد از تست های پزشکی نامی از این بازیکن برده نشود باشگاه در تلاش است تا طی روزهای آتی با حضور این بازیکن و انجام تست های پزشکی از خرید پر سرو صدای خود رونمایی کند. مقام مسئول در باشگاه الخریطیات با تایید این که هر دو طرف بر سر جزیئیات و مفاد قرارداد به توافق نهایی رسیده اند این خرید را خریدی مناسب قلمداد کرد که ممکن است جانشین حسن عبدالفتاح اردنی شود.

علاوه بر این مهاجم ایرانی باشگاه الخریطیات در حال مذاکره با مهاجمانی همچون یحیی کیبی از بورکینافاسو و اوسیار دیا از سنگال و همچنین یک مدافع برزیلی به نام دومینگوئز است تا در کنار خرید ایرانی اش لیست نفرات خارجی اش را تکمیل کند.

با مشخصاتی که روزنامه الشرق از مهاجم ایرانی منتشر کرده می توان گفت تنها وحید امیری و کاوه رضایی هستند که می توان آنها را خرید جدید الخریطیات نامید تا فصل آتی با پیراهن آبی این تیم در لیگ ستارگان قطر به میدان بروند. دو بازیکنی که در حال حاضر بازیکن آزاد قلمداد شده و مشکلی از بابت پیوستن به لژیونرهای قطری ندارند.

برچسب‌ها: وحید امیری کاوه رضایی پرسپولیس نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

226 رضا7001395/03/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi