خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,334

فغانی:تمرکزم روی داوری بود فیفا از ماراضی بود.

فغانی:تمرکزم روی داوری بود فیفا از ماراضی بود.
داور بین المللی فوتبال ایران گفت: پیش از شروع مسابقه اطلاعات لازم را در مورد هر دو تیم از اسفندیار بهارمست گرفته بودیم.

علیرضا فغانی در گفت وگو با کاپ، درباره قضاوتش در فینال جام باشگاه های جهان و پیامدهای بعد از قضاوتش در این دیدار حساس اظهار داشت: از همه کسانی که در این چند روز به طرق مختلف من را حمایت کردند تشکر می کنم. در یک هفته ای که در ژاپن بودیم سعی کردیم آمادگی بالای خودمان را نشان دهیم. همچنین قضاوت بازی نماینده آفریقا و آمریکای شمالی برای کسب مقام پنجمی که موجبات رضایت مسوولان را فراهم کرد کمک کننده ما بود تا بتوانیم در بازی فینال هم قضاوت داشته باشیم.

وی در باره قضاوت های متعددش در فینال مسابقات بین المللی و اینکه آیا به قضاوت در فینال المپیک ریو هم فکر می کند یا خیر،خاطرنشان کرد: شرایط بسیار سخت شده است برای رسیدن به موفقیت های بیشتر باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا به الان لطف خدا شامل حال من شده است. من از سال 2009 تا به الان قضاوت های زیادی در فینال ها داشته ام. از مسابقات چلنج کاپ، نوجوانان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا تا سال پیش که فینال جام ملت های آسیا را قضاوت کردیم و امسال هم دیدار نهایی جام باشگاه جهان نصیب ما شد.

داور بین المللی کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: البته در رسیدن به این موفقیت من تنها نبودم هرکدام از ما که در کوبل داوری ایران هستیم اگر قضاوت نادرستی داشتیم نمی توانستیم به این موفقیت ها دست پیدا کنیم.

فغانی درباره اینکه قضاوت کردن برای یک تیم مثل بارسلونا که فوتبال فانتزی را به نمایش می گذارد و تیمی مثل ریورپلاته که فوتبال فیزیکی را بازی می کنند چگونه بود و آیا سخت ترین قضاوت دوران داوری اش بوده است یا خیر، بیان داشت: همانطور که گفتم شرایط بازی بسیار سخت بود. پیش از شروع مسابقه اطلاعات لازم را در مورد هر دو تیم از اسفندیار بهارمست گرفته بودیم. معمولا ایشان در این تورنمنت ها حضور دارند اما این بار این اتفاق نیفتاد ولی با این حال با اشراف کامل نسبت به این دو تیم وارد مسابقه شدیم. کنترل این طور بازی ها کار دشواری است چرا که یک تیم فانتزی بازی می کند و تیم دیگر فوتبال خشن را به نمایش می گذارد در همان نیمه اول طوری رفتار کردم که در 45 دقیقه دوم شرایط بهتر شد و دو تیم بیشتر به فوتبال بازی کردن پرداختند در نتیجه هم مسوولان از عملکرد تیم داوری راضی بودند.

وی درباره اعتراض روزنامه های آرژانتینی و اسپانیایی نسبت به قضاوت داوران ایرانی افزود: شرایط طوری نبود که بخواهیم روزنامه های آرژانتینی و اسپانیایی را دنبال کنیم. تمرکزمان بر روی کار خودمان بود و به مسایل دیگر فکر نمی کردیم.

فغانی در پایان درباره تفاوت رفتار با داوران در ایران و خارج از کشورمان گفت: در این باره من نباید صحبت کنم و مسوولان باید پاسخگو باشند. من هم در طول دوران داوریم اشتباهات زیادی را داشته ام. اما باید فرهنگ برخورد با داوران ایرانی در کشورمان عوض شود.

برچسب‌ها: ایران فغانی داور فینال ایرانیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

278 بطالت1394/10/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi