خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,334

روسیاهی الوطن قطر/کرانچار و بازیکنان ایرانی ماندنی هستند

روسیاهی الوطن قطر/کرانچار و بازیکنان ایرانی ماندنی هستند
امروز روزنامه الوطن قطر خبر از اخراج زلاتکو کرانچار و وضعیت نامعلوم پژمان منتظری و مجتبی جباری داد و حتی ادعا کرد سرمربی جدید این تیم بازی امروز برابر تیم الجیش را از نزدیک نظاره گر خواهد بود.
به گزارش کاپ،خالد شبیب،نایب رییس باشگاه الاهلی قطر در پی اخبار منتشره در رسانه های قطری رسما اعلام کرد زلاتکو کرانچار تا پایان فصل جاری لیگ ستارگان به کار خود ادامه خواهد داد و هیچ تصمی برای قطع همکاری اتخاذ نشده است.
شبیب ادامه داد اگر هم تغییری در سطوح کادر فنی و بازیکنان انجام شود این اخبار به صورت رسمی از سوی باشگاه الاهلی قطر اعلام خواهد شد.
نایب رییس باشگاه الاهلی قطر که از خبر منتشره در روزنامه الوطن متعجب بود در خاتمه اظهار داشت:این اخبار به انسجام تیمی الاهلی ضربه می زند و از رسانه های قطری خواست در ارتباط با منابع خبری خود دقت لازم را داشته باشند.
شبیب یاد آور شد چنین اخباری همانند کنارگذاشتن کرانچار یا جباری و منتظری باید از سوی باشگاه منتشر شوند و رسانه ها نباید شایعات این چنینی را رواج دهند.
شایان ذکر است،سایت الوطن قطر طی روزهای اخیر در اقدام بسیار مشکوکی همه لژیونرهای ایرانی تیم های لیگ ستارگان قطر و حتی مربیانشان را در آستانه اخراج و فسخ قرارداد اعلام کرده است.
انتشار این اخبار نادرست جو نامطلوبی را بر علیه بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر و تیم هایشان ایجاد کرده است.تیم الاهلی قطر امروز از هفته چهاردهم لیگ ستارگان به مصاف تیم مدعی الجیش می رود.پژمان منتظری و مجتبی جباری در ترکیب اصلی تیم الاهلی حضور دارند.

برچسب‌ها: ایران بازکنان ایرانی ایرانیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 0

389 بطالت1394/10/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi