خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

سورپرایز فردوسی پور برای شب یلدا لو رفت؟!

سورپرایز فردوسی پور برای شب یلدا لو رفت؟!
بانی فیلم آنلاین: مجری 90 که این هفته برنامه‌اش همزمان شده با شب یلدا، به شدت در تلاش است تا حواس مخاطبانش را از مهماني‌های این مناسبت به تلویزیون جلب کند. تصمیمی که حاشیه‌هایی را ایجاد کرده است.
به گزارش بانی‌فیلم، هفته پیش تعدادی از سایت‌ها خبر دادند عادل فردوسی‌پور از علی نصیریان دعوت کرده تا به دلیل استقبال مردم از سریال ویدئویی «شهرزاد»، شب چله مهمان 90 شود. این شایعه زمانی قوت گرفت که او در برنامه اخیرش به دفاع از انتقادها علیه مجموعه حسن فتحی پرداخت. با این حال نصیریان بلافاصله در گفت‌وگویی این خبر را تکذیب کرد. او به ایلنا گفت: «تاکنون از من برای حضور در برنامه 90 دعوت نشده است. اگر هم دعوتی صورت بگیرد، به دلیل مشغله کاری نمی‌توانم در این برنامه حضور پیدا کنم».
پس از این طولی نکشید که تصویر فردوسی‌پور در حال مصاحبه با وزیر امور خارجه کشورمان در سایت‌ها منتشر شد. تصویری که گویا توسط عکاس حاضر در محل مصاحبه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت و همه معادلات سازندگان برنامه را در پروژه پنهان نگه داشتن این سورپرایز به هم ریخت. عصر ایران در این باره می‌نویسد: «چند ساعت پس از لو رفتن عکس مصاحبه و البته قسمتی از محتوای آن، عکس های برنامه در اختیار سایت 90tv قرار گرفته و آنها مطالبی را بدون اشاره به محتوای مصاحبه منتشر کرده اند. این طور که مشخص است برنامه 90 موفق نشده عکاس خود را برای پوشش تصویری برنامه به محل مصاحبه ببرد یا نیازی ندیده که چنین کاری را انجام بدهد اما حضور عکاسی که مجوز حضورش ربطی به تیم نود نداشته همه چیز را خراب کرده است. عکس های اختصاصی مصاحبه نود با دکتر ظریف در حال حاضر روی سایت این برنامه قرار دارد. عکس هایی که از همان دوربین اولیه منتشر شده است. اما به نظر می رسد که نقل قول مربوط به فردوسی پور هم دوباره مربوط به همان منبع است. یعنی مجری نود به منتشر کننده عکس اعتراض کرده و دوباره نقل قولی هم ازسوی او لو رفته. در مورد محتوای مصاحبه فردوسی پور و دکتر ظریف هم نکاتی منتشر شده که بیشتر پیش بینی است. از جمله اینکه وزیر امورخارجه ایران در مورد دیپلماسی ورزش صحبت کرده است و ...اما این طور که شنیده می شود گفت و گو فقط با این موضوع آغاز شده و پس از شروع، وزیرامور خارجه در مورد علائق فوتبالی و ورزشی خود صحبت کرده است».
سایت نود هم با انتشار چند عكس از اين مصاحبه خبر داد: «عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود، مقابل محمد جواد ظریف نشست و با وی گفت و گویی متفاوت انجام داد که قرار است دوشنبه شب در برنامه نود پخش شود. فردوسی پور در پایان این گفتگو، چند جلد از آخرین ترجمه اش یعنی کتاب هنر شفاف اندیشیدن را به دکتر ظریف هدیه کرد».
حالا با این تفاسیر، احتمالاً فردوسی‌پور که فعلاً تکذیب دعوتش از علی نصیریان و تصاویر گفت‌وگویش با ظریف را در رسانه‌ها می‌بیند، باید در تدارک یک گفت‌وگو یا مهمان غافلگیرکننده دیگر برای شب یلدا باشد تا آنرا دوشنبه جاری در برنامه نود بگنجاند.

برچسب‌ها: عادل فردوسی پور شب یلدا سورپرایز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

251 ستاره بیرجند1394/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi