خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

فردوسی‌پور: لیورپول قهرمان می‌شود

فردوسی‌پور: لیورپول قهرمان می‌شود
تهیه‌کننده برنامه 90 و فوتبال 120 نسبت به کورس قهرمانی لیگ برتر و هم‌چنین فینال لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، عادل فردوسی‌پور کاپیتان تیم رسانه ورزش که امشب تیمش در دیداری خیرخواهانه در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بازی دوستانه‌ای امشب به احترام آقای آب‌پرور از پیشکسوتان رسانه برگزار شد که تیم رسانه ورزش آمد و با منتخب پیشکسوتان تیم پاس و استقلال و تیم ملی بازی کرد؛ بازی خوبی بود و فکر می‌کنم کار جالبی بود که یاد و خاطره آقای آب‌پرور را زنده نگه داشتیم و امیدوارم روح‌شان در آرامش باشد.

فردوسی‌پور در واکنش به گزارشگری‌اش در جام جهانی پاسخ نداد و با خنده خطاب به خبرنگاران گفت: چه خبر دیگر.

او درباره شرایط لیگ برتر و شانس قهرمانی تیم‌ها گفت: اختلاف 6 امتیاز شده و روی کاغذ که کار تمام نشده اما تقریبا دیگر استقلال شانس خیلی زیادی دارد و پرسپولیس 2 امتیاز خیلی حساس را از دست داد.

عادل فردوسی‌پور درباره حدسش از قهرمان لیگ بیست و یکم گفت: این فوتبال که همه گفته‌اند و جمله کلیشه‌ای است که قابل پیش‌بینی نیست ولی انشالله که لیورپول ببرد! (باخنده)

فردوسی‌پور درباره شرایط وضعیت لیورپول توضیح داد: 2 امتیاز حساس مقابل تاتنهام متاسفانه از دست رفت و منچسرسیتی هم که لامصب همه بازی‌ها را دارد می‌برد؛ خیلی سخت شده است و فقط معجزه می‌تواند لیورپول را به قهرمانی برساند. فردا هم که با استون ویلا بازی دارد و ببینیم چه کار می‌کند.

تهیه‌کننده برنامه 90 و 120 در واکنش به نتایج رئال مادرید گفت: اصلا DNA این تیم انگار با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نوشته شده است و عجیب و غریب بود که 3 بازی را برگرداند؛ 3 بازی که همه فکر می‌کردند شاید پاری‌سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی بالا بیایند اما آمدند فینال ولی می‌بریمشان (باخنده).

برچسب‌ها: لیورپول عادل فردوسی پور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

56 ☫ ایران ☫1401/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi