خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

چرا رابطه رونالدو و بنیتس بد است؟

چرا رابطه رونالدو و بنیتس بد است؟
مطبوعات اسپانیای مدعی شدند که دلیل رابطه بد میان ستاره پرتغالی و مربی اسپانیایی رئال را می دانند.
به گزارش کاپ، رئال مادرید از کریس رونالدو خواسته که با استفاده از مطالعات بیومتریک سطح ضربه های ایستگاهی اش را بالا ببرد که البته این درخواست با واکنش ستاره پرتغالی همراه بوده است. مطبوعات اسپانیا خبر دادند که این موضوع شروعی برای رابطه تیره و تار رونالدو و بنیتس بوده است. ستاره رئال در 7 ماه اخیر برای اولین بار در بازی با مالمو ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل کرد. با توجه به این که او برای زدن ضربه های کاشته رئال نسبت به بازیکنانی مثل بیل و رودریگس در اولویت قرار دارد، بنیتس از او خواسته که سطح این ضرباتش را بالا ببرد و اگر لازم است از مطالعات بیومتریک و آنالیز و آمارها استفاده کند. اما این درخواست باب میل رونالدو نبوده و او با عصبانیت اتاق مربی تیم را ترک کرده است. این شروعی برای خراب شدن رابطه رونالدو و بنیتس بوده و گفته می شود درست چند روز بعد از اظهار نظر رونالدو درباره بنیتس که گفته بود او کارش را خوب انجام می دهد و فقط باید با رئال مادرید هماهنگ شود، این اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو رئال مادرید رافائل بنیتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

298 ققنوسهای جنگجو1394/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi