خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,954

جشن همسر و نامزدهای بازیکنان منچستریونایتد + عکس

جشن همسر و نامزدهای بازیکنان منچستریونایتد + عکس
همسر و نامزدهای بازیکنان منچستریونایتد پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا جشن گرفتند.

به گزارش سیمرغ، ستاره های منچستریونایتد(Manchester United) تصمیم گرفتند برنامه جشن شب کریسمس شان را لغو کنند اما این تصمیم مانع نشد که همسران و نامزدهای‌شان نیز از حضور در جشن های دوره ای دست بکشند.

بازیکنانی نظیر وین رونی(Wayne Rooney)، خوان ماتا(Juan Mata) و آنتونی مارسیال(Anthony Martial) تصمیم گرفته بودند دور هم جمع شوند اما پس از حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا، این برنامه را لغو کردند.

با این حال همسران و نامزدهای بازیکنان منچستریونایتد از جمله کولین رونی(Coleen Rooney) باردار و سامانتا مارسیال(Samantha Martial) تصمیم گرفتند به جای برنامه ای که لغو شده بود، در کنار هم در یک رستوران آسیایی جمع شوند و از غذاهای شرق آسیا لذت ببرند.

در این دورهمی زنانه کولین رونی و سامانتا مارسیال به نامزدهای بازیکنانی نظیر خوان ماتا(Juan Mata)، جس لینگارد(Jesse Lingard)، سام جان استون(Sam Johnstone)، کریس اسمالینگ(Chris Smalling)، فیل جونز(Phil Jones) و مورگان اشنایدرلین(Morgan Schneiderlin) پیوستند. لیزا(Lisa) همسر مایکل کریک(Michael Carrick) و نیکی(Nicky) همسر اشلی یانگ(Ashley Young) نیز در این شب به یادماندنی حضور داشتند.

برچسب‌ها: عکس جشن همسر و نامزدهای بازیکنان م دنیای فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 1

718 βiohazard1394/09/27

کمر آهنین: می شد گفت این خانموها علیه شوهرانشان دست به کوتاه زدن شوهران ناراحت اینها خوشحال

27 آذر (11:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi