خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

کاستا: سوسا نام فیورنتینا را دوباره بر سر زبان ها انداخته

کاستا: سوسا نام فیورنتینا را دوباره بر سر زبان ها انداخته
پائولو سوسا، سرمربی پرتغالی فیورنتینا در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته است. او توانسته تیمش را در جمع مدغیان فتح سری آ قرار دهد و در لیگ اروپا هم تنها به یک امتیاز نیاز دارد تا به مرحله بعدی صعود کند.

شاگردان سوسا دیشب در یک بازی تماشایی در حالی که 10 نفره از بازل جلو افتاده بودند، نهایتا به تساوی 2-2 دست یافتند. نمایش فیورنتینا در این بازی آنقدر خوب بوده که ستاره سابق این تیم به تمجید از آنها پرداخته است:

روی کاستا که از سال 94 تا 2001 در فلورانس بازی می کرد، در گفتگو با Italia 1 گفت:
-
فیورنتینا بازی های خوبی ارائه می دهد. شاید برای تیمی که فصل پیش در نیمه نهایی لیگ اروپا حذف شد، خیلی سخت بود که بتواند دوباره خود را احیا کند. سرپا ایستادن فیورنتینا معجزه بود. این معجزه را پائولو سوسا انجام داد. سوسا دوباره نام فیورنتینا را بر سر زبان ها انداخته است. خوشحالم که این تیم را در این جایگاه می بینم.
-

کاستا در ادامه به دوران حضورش در فلورانس اشاره کرد:
-
من هفت سال رویایی را در این شهر گذراندم. فلورانس شهر پرجاذبه ای است، شهری زیبا با مردمی با محبت؛ آنها یک شهر خوب دارندو یک تیم خوب که به آن افتخار می کنند.
با باتیستوتا و تولدو و همین سوسا دورانی طلایی را در فیورنتینا داشتیم. به لیگ قهرمانان اروپا رفتیم و در آنجا هم خوش درخشیدیم. فکر می کنم این تیم لیاقت بردن یک جام را داشته باشد.

برچسب‌ها: روی کاستا فیورنتینا سوسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

389 Persepolisi1394/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi