خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

FBI دست‌بردار بلاتر نیست!

FBI دست‌بردار بلاتر نیست!
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان، FBI مدعی شده که رئیس فیفا به پرونده دریافت 100 میلیون یورو رشوه مربوط بوده و در این موضوع دست داشته است.

طبق گزارشی که بی بی سی تهیه کرده، کمپانی تبلیغاتی ISL به دبیر کل سابق فیفا، ریکاردو تیکیرا و رئیس سابق فیفا، ژائو هاولانژ رشوه پرداخت کرده است. در عوض، در طول دهه 90 میلادی، حق تبلیغ در فیفا را دریافت کرده ولی بلاتر که در حال حاضر از سوی فیفا محرومیتی 90 روزه طی می‌کند، اطلاع از این موضوع را به طور کل رد کرده است.

طبق این گزارش، FBI مدرکی در اختیار دارد که طی آن، هاولانژ مدعی شده بلاتر کاملا در جریان این پرداخت‌ها بوده و این موضوع را پیگیری می‌کرده است.

با وجود انتخاب دوباره بلاتر به عنوان رئیس فیفا، پس از دستگیری های متعدد مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال، بلاتر مجبور به استعفا شد و فعلا رئیس موقت فیفاست تا انتخابات در بهمن ماه برگزار شود. او و پلاتینی به خاطر اتهام فساد مالی نیز 90 روز از سوی فیفا از هرگونه فعالیتی محروم شده اند.

برچسب‌ها: بلاتر فیفا اتهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 1

396 Esteghlalfc1394/09/16

سلطان اشکان: لایک! قشنگ بود، مخصوصا عکسی که واسش انتخاب شده.،.

16 آذر (17:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi