خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

بنزما:بامن مثل مجرم برخورد شد

بنزما:بامن مثل مجرم برخورد شد
مرجع خبری رئال مادرید : کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال مادرید در مصاحبه با TF1 از خودش در مورد ابهامات پیرامون مشارکت در اخاذی از والبوئنا صحبت کرد.

چرا با والبوئنا تماس گرفتی؟” شنیدم که کلیپی از زندگی شخصی او ضبط شده است. می خواستم به دوستی که در لیون داشتم کمک کنم. از او پرسیدم که آیا به خانواده اش هشداری داده اند یا نه. البته خودش از قبل خر داشت. من با قلبم با او صحبت کردم. هرگز بحث از پول نشد. داستان هایی که از اخاذی شنیده بودم مرا دیوانه کرده. می گفتند که دنبال پول بوده ام اما صحت ندارد. هرگز به دنبال پول نبودم.”

زن عطی (دوست کودکی بنزما):” کریم دوست کودکی من است. به زندان رفته اما آدم خوبی است و فرصت جدیدی در زندگی پیدا کرده است. اخاذان را نمی شناسم.”

پشیمانی:” تنها چیزی که مرا ناراحت کرده شنود شدن مصاحبه ای از من با دوست دوران کودکی من است. با من مثل یک مجرم برخورد شد. وحشتناک بود. اشبتاه کردم که در صحبت با دوستم زن عطی در مورد ماجرای اخاذی شوخی کردم.”

تشکر والبوئنا:” آن شب که با والبوئنا تماس گرفتم از من تشکر کرد که به او هشدار داده ام. خودش می تواند تائید کند. مسلما وکلایش و شرایط در این مدت تاثیر گذاشت.”

وضعیت :” امیدوارم شرایط خوب پیش برود. من مقصر نیستم. امیدوارم همه چیز برای من ، والبوئنا و دوستم ختم به خیر شود. دوست داشتم که می توانستم با والبوئنا صحبت کنم و برایش آرزوی موفقیت کنم. می خواستم عذرخواهی کنم. نمی دانم چرا محکوم شناخته شدم اما در حالی که والبوئنا صحبتی انجام نداده بود من شب را در زندان خوابیدم.”

حرفهای نخست وزیر اسپانیا:” من به دوستان و خانواده ام وفدارام و یک الگو برای جوانان هستم.”

برچسب‌ها: کریم بنزما مجرم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

135 ادمیرال761394/09/13

گهر دورود: طاق با اکانت بالای 85 کلش /کسی کلش داره خصوصی بده

14 آذر (17:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi