خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

ذوب آهن (4) 2-2 (1) سپاهان؛ پرواز به فینال

ذوب آهن (4) 2-2 (1) سپاهان؛ پرواز به فینال
جدال دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان پس از 120 دقیقه تلاش به سود سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید.
دیدار دو تیم اصفانی ذوب آهن و سپاهان پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شد و در پایان این شاگردان گل محمدی بودند که دربی اصفهان را بردند و راهی فینال جام حذفی ایران شدند.
در این دیدار حساس، مرتضی تبریزی خیلی زود و در دقیقه 1 ذوب آهن را پیش انداخت. سپاهانی ها که انتظار این گل زود هنگام را نداشتند، در ادامه سعی کردند نبض بازی را در اختیار بگیرند، اما بازی منظم شاگردان گل محمدی فضاها را از این تیم گرفته بود.
نیمه اول، با برتری ذوب آهن به پایان رسید؛ با شروع نیمه دوم، زردهای اصفهانی فشار را روی دروازه ذوب آهن بیشتر کردند تا در نهایت در دقیقه 52، وریا غفوری توانست گل تساوی را به ثمر برساند.
بازی در وقت های قانونی با این نتیجه به پایان رسید. در وقت های تلف شده ذوب آهن فشار را روی دروازه سپاهان که با اخراج میلاد سرلک ده نفره بازی می کرد، بیشتر کرد و در دقیقه 109 توسط حسینی به گل دوم رسید.
تنها سه دقیقه بعد وریا غفوری از شلوغی جلوی دروازه استفاده کرد و گل مساوی را بار دیگر به ذوبی ها زد تا جدال اصفهانی تا پایان 120 دقیقه هم با نتیجه تساوی به پایان برسد.
ضربات پنالتی مشخص کننده اولین فینالیست جام حذفی ایران می شد. سپاهانی ها که به نظر می رسید از تساوی در دقایق آخر بازی روحیه ای دو چندان کسب کرده اند، در زدن ضربات خود دقت کافی را نداشتند و در نهایت ذوب آهن با برتری 4 بر 1 در ضربات پنالتی دربی اصفهان را به سود خود به پایان بردند.

برچسب‌ها: ذوب آهن سپاهان دربی اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

309 .اینتر میلان.1394/09/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi