خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

فردیناند:‌فرگوسن‌بازیکنانی‌با غریضه‌حیوانی‌می‌خواست

فردیناند:‌فرگوسن‌بازیکنانی‌با غریضه‌حیوانی‌می‌خواست
ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد مدعی شد که سر آلکس فرگوسن، مربی اسطوره ای شیاطین سرخ، تنها بازیکنانی با غریضه حیوانی را می‌خواست.
فرگوسن پس از 28 سال حضور روی نیمکت یونایتد و کسب 38 جام، سال 2013 بازنشسته شد. او 13 قهرمانی لیگ برتر و 2 قهرمانی چمپیونزلیگ برای تیمش به ثبت رساند و فردیناند نیز در 6 قهرمانی آن حضور داشت. منچستر پس از بازنشتگی فرگوسن دچار مشکلات شده و نتوانسته به روندش ادامه دهد و فردیناند در مصاحبه با ESPN، دلیل این موضوع را توضیح داد.
او گفت:" فرگوسن از شر بازیکنانی که به سبک یونایتد خریداری نشده بودند، راحت می‌شد. بازیکنانی که نمی‌توانستند غریضی عمل کنند.. برای همین است که شما در تیمی مثل یونایتد باقی نمی‌مانید. اگر شما مثل یک حیوان نباشید که بر اساس غریضه اش هر روز عمل کند و سعی کند تا پیشرفت کند، به مدت طولانی در یوناتید نمی‌ماندید. چنین تفکری از مربی شروع می‌شود و فکر می‌کنم بازیکنان این را درک می‌کردند و سعی می‌کردند خیلی عادی کارشان را انجام دهند ولی طبیعتا باید خودتان را با ریتم مربی هماهنگ کنید.
من سال 2002 به تیم اضافه شدم. برای مثال وقتی من به یونایتد رفتم، هیچگاه نمی‌دانستم چطور باید پیروز باشم. مثل یک اسفنج به اطرافم نگاه می‌کردم. روی کین، گیگزی و اسکولز را در رختکن می‌دیدیم. از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم. آنها برای هر بازی با تمام وجود آماده می‌شدند و در تمامی جلسات تمرین کاملا متمرکز بودند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد سرالکس فرگوسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 1

290 استقلال...44441394/09/06

7 آذر (00:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi