خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

سرالکس: از اینکه بازگشتم بسیار خوشحال هستم

سرالکس: از اینکه بازگشتم بسیار خوشحال هستم
از اینکه بازگشتم بسیار خوشحال هستم؛ مشخصا این برای من یک سفر دور و دراز بوده است اما من سعی می کنم که رو به جلو قدم بردارم و بهتر شوم. آن کاری که پسرم و پزشکان به من می گویند را انجام می دهم اما در هر حال بسیار احساس خوبی دارم. اگر بخواهم صادق باشم، یک مقدار مضطرب هستم چرا که تا حدودی این شرایط سخت است؛ آخرین بار در بازی برگشت برابر آرسنال در ماه آوریل بود که در ورزشگاه حضور داشتم؛ مدت زمان طولانی ای بود اما خیلی احساس خوبی است که اینجا هستم و تنها امیدوارم که امروز پیروز شویم.
اما دلم برای این مصاحبه ها تنگ نشده است؛ مصاحبه ها فشار روانی هستند؛ بودن این خبرنگاران در اطراف شما آن هم با سوال های احمقانه؛ اما نه؛ بازگشت به اینجا حس خوبی دارد و حقیقتا زمانی که بازی می خواهد شروع شود کمی احساسی خواهد بود. به هر حال این اتفاق باید زمانی می افتاد و من با کمال میل در پی آن هستم. این خیلی مهم بود که قبل از بازگشت به بازی، زمان مناسبی را برای استراحت کردن داشته باشید. بازگشت من به ورزشگاه می بایستی که احساسی باشد؛ مخصوصا لحظه ای که من می خواهم بر روی صندلی بنشینم. احساس بسیار خاصی خواهد بود؛ زمانی که این اتفاق تمام و بازی شروع می شود، من خوشحال خواهم بود چرا که می توانم از بازی لذت ببرم.
باور نکردنی است؛ در زمان بستری بودنم در بیمارستان، هزاران کارت به آنجا رسید. آنها را کنار گذاشتیم و اما همچنان کارت ها از راه می رسیدند. تعداد ایمیل ها، پیام ها و کارت های شخصی که به درب خانه می رسیدند خارق العاده بود؛ واقعا همین طور بود. من سراسر تحت تاثیر این پیام ها هستم. اگر شما به خاطر داشته باشید، من فکر می کنم که از طریق شبکه منچستریونایتد پیامی را برای مردم فرستادم و از همه کسانی که وقت گذاشتند و برای من پیام فرستادند تشکر کردم. بسیار مهم بود که این کار انجام شود. امروز تعدادی از پزشکانی که مرا عمل کردند هم به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه حضور دارند که فکر می کنم کار درستی است؛ از اینکه بازگشتم بسیار خوشحال هستم

برچسب‌ها: سرالکس فرگوسن منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

64 تپــــراقــــلو1397/07/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi