خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,942

قرار بود ديويد بكهام ترور شود

قرار بود ديويد بكهام ترور شود
یک روزنامه آلمانی فاش کرد در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه گروه‌های تروریستی قصد ترور دیوید بکام و آلن ‌شیرر را داشتند.

از جمعه‌شب که در حاشیه مسابقه دوستانه فرانسه و آلمان در پاریس، انفجارهای صورت گرفت و حتی در ورودی ورزشگاه محل انجام بازی یعنی استاددوفرانس ۵ نفر جان باختند، گزارش‌های در ارتباط با ترورهای در ارتباط با ورزش توسط رسانه‌ها انتشاریافته است.

به گزارش فارس، در همین ارتباط روزنامه فرانکفورتر‌آلگماینه سایتونگ، چاپ آلمان در گزارشی عنوان کرد به هنگام برگزاری جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و موقع برگزاری مسابقه انگلیس و تونس، تروریست‌ها برنامه‌های نافرجامی برای ایجاد عملیات بمب‌گذاری داشتند.

مطابق این گزارش تروریست‌ها قصد داشتند با اونیفورم‌ها و مدارک تقلبی به محل برگزاری مسابقه در مارسی نفوذ کرده و برنامه خود را برای تیراندازی به بازیکنان عملی کنند.

در این گزارش ذکر شده بازیکنانی همچون دیوید بکام و آلن شیرر در فهرست تروریست‌ها بودند. اما نیروهای امنیتی با کشف این گروه، مانع شکل‌گیری اقدام شوم آنها شدند.

برچسب‌ها: ترور بکهام آلن شیرر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

397 βiohazard1394/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi