خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,390

مسی و رونالدو نه، انتخاب من صلاح است

مسی و رونالدو نه، انتخاب من صلاح است
آلن شیرر، ستاره سابق لیگ برتر، می‌گوید اگر حق انتخاب بازیکنی برای تیمش را داشته باشد محمد صلاح را برمی‌گزیند.

لیورپول فصل گذشته موفقیت چندانی به دست نیاورد، در لیگ برتر سوم شد و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز حذف شد اما صلاح توانست 31 گل در 50 بازی به ثمر برساند.

به عبارتی دیگر او در یکی از سال‌های بد این تیم توانست یکی از بهترین رکوردهایش را پس از 44 گلی که در فصل 18-2017 به ثمر رسانده بود به ثبت برساند.

همین موضوع باعث شده که آلن شیرر از این موضوع متعجب شود که چطور این بازیکن در جایگاه هفتم رده‌بندی اهدای جایزه توپ طلا قرار گرفت.

این ستاره سابق نیوکاسل به اتلتیک گفت:« محمد صلاح یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است. او بهترین گلزن و بهترین بازیکن در ماه‌های اخیر بوده است. صلاح هر هفته و هر سال جادویش را به همه نشان می‌دهد.»

شیرر اضافه کرد:« بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان علاقه بیش از حدی به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دارند که با توجه به سلطه آنها در دوران فوتبال مدرن قابل درک است اما اگر من حق انتخاب فقط یک بازیکن برای تیمم را داشتم، قطعا صلاح را انتخاب می‌کردم.»

او ادامه داد:« صلاح در حال ثبت استانداردهای جدید است. من درک می‌کنم که او در تیمی عالی بازی می‌کند و بازیکنان درخشانی اطرافش را گرفته‌اند اما او نیز به نظر سریع، پر انرژی و سرحال می‌رسد. من هیچ شکی ندارم که او در 29 سالگی در دوران اوج است و بهترین لحظات زندگی حرفه‌ای خود را پشت سر می‌گذارد.»

برچسب‌ها: لیورپول محمد صلاح آلن شیرر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

74 لــیــورپــول1400/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi