خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

داستانی از زنده ماندن یک هوادار

داستانی از زنده ماندن یک هوادار
داستان ماسیمیلیانو ناتالوچی 45 ساله به سرعت در یکشنبه ی گذشته بر سر زبان ها افتاده است ، روزنامه ی ایتالیایی گاتزتا دلااسپورت داستان یکی از هواداران یوونتوس را تعریف کرده که از تراژدی هیسل جان سالم به در برده و دوباره در حمله ی تروریستی پاریس در آخر هفته ی گذشته هم زنده مانده است.

ناتالاچو ، به همواه پدر و عمویش 30 سال پیش ، در فینال تاریخی یوونتوس و لیورپول در بلژیک حضور داشت ، جایی که 39 نفر مردند.در این هفته او برای گذراندن تعطیلات در پاریس بود و برای کنسرت راک به محلی که حادثه رخ داد رفته بود.

دوستی که با او به کنسرت رفته بود خیلی خوش شانس نبود و به خاطر اصابت گلوله به شانه اش تحت جراحی قرار گرفت.

او به روزنامه گفت : "توروریست ها تمام مدت تنها 3 متر با من فاصله داشتند." البته او دچار چند کبودی در پاهایش شده بود. خواهر ماسیمیلیانو ، فدریکا و اعتقاد دارد که برادرش مورد رحمت واقع شده است.او توضیح داد که چگونه برادرش قبل از این دو بار در سانحه ی تصادف از چنگال مرگ گریخته است در یکی از حوادث ، دوست او از دنیا رفت."او وقتی ۸ ساله بود و توسط پاپ ژان پل دوم در میدان سن پیترز بوسیده شد ، به همین خاطر اینقدر خوش شانس است."

برچسب‌ها: یوونتوس هیسل پاریس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

235 بانوی پیرمارلیک1394/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi