خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

فرگوسن: آنچلوتی باید به فوتبال بازگردد

فرگوسن: آنچلوتی باید به فوتبال بازگردد
سرالکس فرگوسن، همواره یکی از تمجید کننگان از کارلو آنچلوتی بوده و در جدیدترین مصاحبه ی خود، اظهار امیدواری کرد که کارلتو هرچه سریعتر هدایت یک تیم جدید را بر عهده بگیرد.
آنچلوتی از خرداد گذشته که به تصمیم پرز از رئال مادرید اخراج شد، تاکنون به دور از فوتبال است. او پس از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی، فعلا در حال استراحت است و پیش بینی می شود که از تابستان آینده، در تیمی جدید مشغول مربیگری شود.
او روز گذشته هدایت تیم منتحب دنیا را برابر تیم منتخب بریتانیا و ایرلند برعهده داشت. مربی تیم مقابل او نیز سرالکس فرگوسن بود.

سرمربی سابق منچستریونایتد، در پایان این بازی و در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد آنچلوتی گفت:" آنچلوتی یکی از بهترین مربیان دنیاست. او یک شخصیت فوق العاده و یک دوست بزرگ برای من است. کارلو نمی تواند و نباید مدت زیادی از فوتبال به دور بماند و امیدوارم هر چه زودتر به مربیگری بازگردد."

فرگوسن در مورد خاطرات رویارویی با آنچلوتی گفت:" در زمان حضورم روی نیمکت یونایتد، چندین بار با تیم های آنچلوتی روبرو شدم و بهترین خاطره من به سال 1999 بر می گردد. زمانیکه مقابل یوونتوس در تورین قرار گرفتیم و 3-2 پیروز شدیم. یووه رکوردی تاریخی در شکست ناپذیری در خانه داشت اما ما این طلسم را شکستیم و به فینال لیگ قهرمانان راه یافتیم.
کارلو به عنوان بازیکن و مربی با میلان فاتح لیگ قهرمانان شده و سال گذشته نیز با رئال این عنوان را کسب کرد. افتخارات او بی مانند هستند و امیدوارم به زودی شاهد حضور دوباره اش در فوتبال باشیم.

برچسب‌ها: منچستریونایتد فرگوسن آنجلوتی مربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 2

283 استقلال...44441394/08/24

ᵐᵒᶰᵒᵐᵉᶰᵗᵃˡ: آنجلوتی گند زد به رئال بعدشم در رفت!

25 آبان (21:44)


کریس یونایتد7: زنده باد باس. منچسترایکاش سر الکس انجلوتی رو بیاره منچستر

25 آبان (16:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi