خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

بازیکنی که در اولین تقابل با فرگوسن فحاشی کرد!

بازیکنی که در اولین تقابل با فرگوسن فحاشی کرد!
خبرگزاری فوتبالی - آندری کانچلسکیس در منچستریونایتد خیلی معروف است. بازیکن سابق فوتبال روسیه در حال حاضر 51 ساله است اما چهار فصل را در اولدترافورد سپری کرد که در 145 بازی با شیاطین سرخ 48 گل به ثمر رساند. او حالا در کتاب زندگی خود به نام "زمستان های روسی" خاطره عجیبی را از رویارویی خودش را با سرالکس فرگوسن ستاره سابق فوتبال اسکاتلند نقل کرده است.

به گزارش فوتبالی، آندری در مورد اولین تقابل خود با سرمربی اسکاتلندی و اسطوره ای سابق منچستریونایتد تعریف کرده است:" در رختکن به من یاد دادند که چطور با مربی منچستریونایتد صحبت کنم. تقریبا اولین باری بود که در تونل ورزشگاه کلیف با فرگوسن مواجهشدم. به من گفت:" آی آندری، چطوری؟" من لبخند زدم و جواب دادم:"لعنت بهت، اسکاتلندی لعنتی!" فرگوسن در ابتدا تعجب کرد و بعد از آن که از دو طرف تونل صدای خنده آمد، شروع به خندیدن کرد در حالی که من نمی دانستم چه شده است."

در حقیقت هم تیمی هایش در رختکن یونایتد، او را سر کار گذاشته بودند و به او یاد داده بودند تا به جای خوش و بش کردن با فرگوسن، به او فحش بدهد!

کانچلسکیس تنها بازیکن تاریخ است که در دربی های منچستر، لیورپول و گلاسکو گل زده است. او در باشگاه های دیگری نظیر اورتون، رنجرز، فیورنتینا، منچسترسیتی و دیناموکیف هم بازی کرد. او در دوران حضورش در یونایتد، ذخیره دیوید بکام در پست بال راست بود.

برچسب‌ها: فرگوسن منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

150 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi