خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

کاپیتان پرسپولیس می تواند کتاب درددلهایش از داوری را بنویسد!

کاپیتان پرسپولیس می تواند کتاب درددلهایش از داوری را بنویسد!
پرسپولیس نیوز: محسن بنگر می گوید باید مثل برانکو فکر کنند و هدف پرسپولیس ، قهرمانی در لیگ برتر باشد.

به نظر مي‌رسد محسن بنگر هم بعد از سفر به همراه خانواده مثل برانكو ايوانكوويچ به اين نتيجه رسيده كه بايد اشتباهات داوري بازي ذوب‌آهن اصفهان و پرسپوليس را به فراموشي بسپارد. مدافع بلند بالاي پرسپوليس كه بعد از اشتباه عجيب و غريب جهانبازي و كمكش حسابي شاكي شده بود حالا منطقي‌تر از قبل صحبت مي‌كند و... بهتر است خودتان مصاحبه ما با محسن بنگر را بخوانيد.

* رسيدن به خير، خوش گذشت؟!

اي، خدا را شكر توانستيم چند روزي فارغ از هياهوي فوتبال و در خدمت خانواده باشيم.

* اگر موافق باشي مي‌خواهيم به پس از بازي حذفي مقابل ذوب‌آهن در اصفهان برگرديم، آن مصاحبه تو و...

بهتر است پرونده آن بازي را ببنديم. ديگر تمايلي ندارم در مورد آن مسابقه حرفي بزنم!

* شبيه همين حرف را برانكو به ما زد!

حق با برانكوست. در مسير قهرماني جام حذفي نتوانستيم از سد اشتباهات داوري عبور كنيم و حالا بايد آن اتفاقات را فراموش كرد، بايد ليگ برتر را هدف بگيريم.

* باورش كمي سخت است كه اشتباه مسلم جهانبازي را فراموش كرده باشيد!

به اندازه يك كتاب درددل داريم اما بايد فراموش كنيم. هر قدر در مورد داوري حرف زديم و شكايت كرديم بس است. در اين فصل شرايط سختي داشته‌ايم و بايد سعي كنيم خوب‌تر باشيم. كليد رسيدن به موفقيت اين است كه من‌بعد به داوري توجه نكنيم!

* يعني چه؟ مي‌تواني واضح‌تر بگويي؟

ببينيد بعضي وقت‌ها همسايه پر سر و صدايي داريد كه آرامش را از شما گرفته است، چه كار بايد كنيد؟ نمي‌توانيد هر روز با طرف دعوا كنيد يا به كلانتري رفته و شكايت كنيد! مجبوريد با اين همسايه كنار بياييد چون نمي‌توانيد كار خاصي انجام دهيد؛ متوجه شديد؟

* مي‌خواهي بگويي در مورد داوري هم پرسپوليس كار خاصي نمي‌تواند انجام دهد؟

در مثل جاي هيچ مناقشه‌اي نيست. داوري‌ ما همين است، عوض هم نمي‌شود. اين ما هستيم كه بايد تغيير كنيم!

* شما بازيكنان پرسپوليس بايد عوض شويد؟

بله، به قول برانكو بايد تفكر خودمان را عوض كنيم. بايد بازي ذوب‌آهن را فراموش كنيم و از اين به بعد از تك‌موقعيت‌هاي خودمان حداكثر استفاده را داشته باشيم، حق اشتباه هم نداريم؛ از خود من محسن بنگر بگيريد تا آن جلو، معجره نمي‌توان كرد اما بايد دوبله تلاش كنيم. ادامه اين مشاجره در مورد داوري به نفع پرسپوليس نيست.

* محمود خوردبين هم در مصاحبه با خبرورزشي عنوان كرده بود كه ابتداي فصل و بعد از اشتباهات داوري عليه آنها مصاحبه كرديم تا داوري با پرسپوليس سر لجبازي بيفتد. اين حرف را قبول داري؟

اصلاً دليل اشتباهات داوري عليه پرسپوليس را نمي‌دانم اما اميدوارم در بازي‌هاي آينده به حداقل برسد. حتماً هم بنويسيد كه پرسپوليس تيم بزرگي است كه نيازي به كمك داور ندارد. ما فقط انتظار داريم عدالت در همه مسابقات ليگ برتر رعايت شود كه حق به حق‌دار برسد، همين!

* سرمربي شما گفته است كه با صدر جدول فقط 7 امتياز فاصله داريد. آيا مي‌توان به قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر دل بست؟

چرا كه نه؟ بايد جنگنده‌تر از قبل باشيم. بايد حق‌مان را در زمين بگيريم. اشتباهات داوري، باد، توفان، سيل، آتش و هيچ چيزي نبايد جلوي ما را بگيرد. به گواه دوست و دشمن پرسپوليس بهترين فوتبال را در ليگ برتر بازي مي‌كند و همه شما ديديد در دربي و بعد از آن 10 نفره جلوي ذوب‌آهن اصفهان چه فوتبالي ارائه داديم و چقدر موقعيت داشتيم ولي استفاده نكرديم. ديگر بس است، بايد به فكر هواداران نجيب خود باشيم.

* هواداران نجيب؟!

بله، هم پرسپوليس نجابت دارد و هم هوادارانش نجيب هستند. خيلي‌ چيزها در دل دارم اما بايد پرونده اتفاقات گذشته را ببنديم.

* اين توصيه يك بازيكن باتجربه و بزرگ‌تر پرسپوليس به جوان‌ترهاست؟

نه بابا! من كوچك‌ترين عضو پرسپوليس هستم و فكر مي‌كنم اغلب بچه‌هاي ما همين تفكر را دارند. اميدوارم با حمايت هواداران و تلاش بچه‌ها بتوانيم اول فاصله خودمان با صدر جدول را كم و كمتر كرده و ان‌شاءا... در ليگ برتر به حق واقعي خود برسيم.

برچسب‌ها: محسن بنگر مصاحبه پرسپولیس داوری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

337 محمد حسین 311394/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi