خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,954

خط خوردن نام میلنر از لیست تیم ملی انگلیس

خط خوردن نام میلنر از لیست تیم ملی انگلیس
با مصدومیت میلنر وخط خوردن او از لیست بازیکنان آماده روی هاجسون، حالا 22 بازیکن دراردوی سه شیر به سرمی برند.

به گزارش کاپ، جیمز میلنر، به دلیل مصدومیت شانس حضور در بازیهای دوستانه تیم ملی انگلیس مقابل اسپانیا و فرانسه را نخواهد داشت. او در جریان بازی پنجشنبه گذشته تیمش مقابل روبین کازان در لیگ اروپا که با برد لیورپول به پایان رسید مصدوم شد و شنبه هم از خارج از زمین به تماشای باخت هم تیمی هایش مقابل کریستال پالاس نشست. بدین ترتیب او قادر نخواهد بود تا در بازی دوستانه روز جمعه انگلیس مقابل اسپانیا در آلیکانته حضور یابد و بازی با فرانسه که سه شنبه آینده در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود را نیز از دست داد.

روی هاجسون سرمربی انگلیس بازیکنی را به جای او به اردو فرانخوانده و حالا کاروان انگلیس با 22بازیکن راهی اسپانیا خواهد شد. لیست کامل بازیکنان حاضر در اردوی سه شیر بدین ترتیب است:

(دروازه بانان): جت باتلند(استوک سیتی)، جو هارت(منچسترسیتی) و تام هیتون (برنلی) / مدافعان: رایان برترند(ساوثهمپتون)، گری کیهیل (چلسی)، ناتانیل کیلن (لیورپول)، کئیران گیبس (آرسنال)، فیل جونز (منچستریونایتد)، کریس اسمالینگ (منچستریونایتد)، جان استونز (اورتون)، کیل واکر (تاتنهام)/ بازیکنان میانی: دله علی (تاتنهام)، راس بارکلی(اورتون)، مایکل کریک (منچستریونایتد)، فابیان دلف (منچسترسیتی)، اریک دایر (تاتنهام)، آدام لالانا (لیورپول)، جونجو شلوی (سوانسی سیتی)، رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)/ فورواردها: هری کین (تاتنهام)، وین رونی (منچستریونایتد)، جیمی وردی (لسترسیتی)

برچسب‌ها: میلنر خط خوردن از لیست تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

277 βiohazard1394/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi