خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

امید انگلیس: شاید جیمز و واکر به بازی با ایران برسند

امید انگلیس: شاید جیمز و واکر به بازی با ایران برسند
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر در روز افتتاحیه این رقابت‌ها باید به مصاف تیم ملی ایران برود.
سرمربی سه شیرها باید فهرستی شامل 55 نفر را به فیفا ارائه کند و به نظر می‌رسد که قصد دارد نام بعضی از بازیکنان مصدومش را نیز در این فهرست جای دهد و امیدوار است که آنها بتوانند تا زمان برگزاری اولین بازی برابر ایران به شرایط مسابقه برگردند.
واکر، مدافع منچسترسیتی، یکی از این بازیکنان است که در حال طی کردن روند درمان است و جیمز، ستاره چلسی، نیز دیگر بازیکنی است که دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شده است.
ساوت‌گیت از روند پیشرفت درمان واکر بسیار راضی است و همین باعث شده تا او به این نتیجه برسد که شاید این بازیکن فرصت حضور در فهرست نهایی 26 نفره این تیم برای سفر به قطر را داشته باشد.
اما شرایط جیمز به این اندازه امیدوارکننده نیست. این شرایط باعث نشده که این مربی انگلیسی امیدش را از دست بدهد، خصوصا که با توجه به شرایط این تیم و دیگر بازیکنانی که در پست او حضور دارند، بازگشت جیمز به میدان اهمیت خاصی برای سه شیرها دارد و می‌تواند بسیار به آنها کمک کند.
با این حال، باید دید که تصمیم نهایی ساوت‌گیت برای اعلام فهرست بازیکنان مدنظرش و ترکیبی که برای رویارویی با ایران انتخاب کرده است چه خواهد بود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

88 Ali Piri 21401/07/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi