خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

شواینی: مطمئنم‌ فان‌خال‌ در یونایتد‌ موفق‌ می‌شود

شواینی: مطمئنم‌ فان‌خال‌ در یونایتد‌ موفق‌ می‌شود
باستین شواین اشتایگر، هافبک منچستریونایتد عنوان کرد که مطمئن است لوئیس فان‌خال با یونایتد موفق خواهد شد ولی از هواداران خواست که در این مورد صبور باشند.
یونایتد در 7 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها 1 گل دریافت کرده و تنها 2 امتیاز با صدر جدول لیگ برتر پس از 12 بازی فاصله دارد. با این حال، تاکتیک‌های مورد استفاده فان‌خال مورد استقبال هواداران قرار نگرفته و برچسب فوتبال خسته کننده به سرمربی هلندی زده می‌شود. با این حال، شواینی که به همراه فان‌خال در بایرن مونیخ قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی به دست آورده معتقد است که فان‌خال موفقیت را به اولدترافورد می‌آورد.

او گفت:" شباهت‌هایی بین شرایط فان‌خال در بایرن مونیخ و اینجا می‌بینم. در مونیخ، اگر به خاطر داشته باشید، کمی زمان برد تا تیم به درک دقیقی از فوتبال مد نظر او برسد ولی در پایان، ما قهرمان بوندس لیگا شدیم و به فینال چمپیونزلیگ رسیدیم. باید صبور بود ولی البته در همین دوره، باید پیروز شد. باید نتیجه گرفت و باید گل زد. فکر می‌کنم در مسیر خوبی هستیم ولی هنوز در اکتبر و نوامبر هستیم. همه چیز در ماه مه معنی پیدا می‌کند. به خاطر دارم که در بایرن، هواداران در ابتدا از سبک بازی او و تیمش نامطمئن بودند ولی در پایان، موفق شدیم قهرمان لیگ و جام حذفی شویم. مطمئنم که لوئیس موفقیت را به یونایتد خواهد آورد. ولی ما باید کار خودمان را انجام دهیم و سعی کنیم پیشرفت کنیم. مطمئنم که این اتفاق می‌افتد. شما متوجه حرف هواداران می‌شوید ولی فوتبال فقط حمله نیست. تیم‌هایی با سبک بازی متفاوت هستند که قهرمان جام می‌شوند ولی فکر می‌کنم در بازی‌های خانگی باید رو به جلو و هجومی بازی کنیم."

برچسب‌ها: شواینی شواین اشتایگر منچستریونایتد فن خال موفقیت هواداران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 2

411 سوباسا1394/08/19

-منچستر-یونایتد: کاش گیگز سرمربی بشه

19 آبان (20:17)


ᵐᵒᶰᵒᵐᵉᶰᵗᵃˡ: فن خال بمیری!

19 آبان (19:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi