خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

نشست خبری برانکو با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست خبری برانکو با اصحاب رسانه برگزار شد
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ از ساعت 15 امروز سه‌شنبه پنجم آبان ماه 1394 به همراه محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، پندار خمارلو (مدیر رسانه‌ای) و اصغر نیک سیرت (مترجم) در کنفرانس خبری که به میزبانی باشگاه برگزار شده بود، شرکت کردند و به سوالات مطرح شده در خصوص بازی با ملوان و همچنین دربی روز جمعه صحبت کردند.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد؛ اصحاب رسانه امروز می‌توانند با کلیه بازیکنان و کادر فنی به صحبت پرداخته و حتی از تمرینات امروز تصویربرداری کنند.

وی همچنین عنوان کرد؛ از فردا تمرینات پرسپولیس تا بازی دربی، پشت درهای بسته برگزار می‌شود و رسانه‌های گروهی می‌توانند اخبار و تصاویر را از وب سایت باشگاه دنبال کنند.

پس از نشست خبری، اصحاب رسانه به همراه برانکو و کاپیتان‌های پرسپولیس وارد محوطه زمین شده و با تک تک بازیکنان و اعضای تیم به گفتگو و مصاحبه پرداختند.

گفتنی است؛ تمرین ریکاوری تیم فوتبال پرسپولیس از دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس برانکو مصاحبه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

257 خوشمل غرب1394/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi