خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

خوروش: سپاهان در نیم فصل دوم دگرگون می‌شود

خوروش: سپاهان در نیم فصل دوم دگرگون می‌شود
رسول خوروش اظهارکرد: نیمه اول استقلال حرفی برای گفتن نداشت و بازی کاملاً در دست سپاهان بود، منتها بازیکنان از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند. در همان نیمه اول چند گل می‌توانستیم به ثمر برسانیم که نشد.

وی با بیان اینکه در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، گفت: اینکه بگوییم سابقه نداشته است که سپاهان در خانه خود از استقلال این‌قدر گل بخورد حرف صحیحی نیست، چراکه در فوتبال نتایج غیرقابل پیش بینی هم رخ می‌دهد. برزیل در جام جهانی 7 گل از آلمان خورد که هیچ‌کس چنین نتیجه‌ای را پیش‌بینی نمی‌کرد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: گل اول و دوم استقلال روی اشتباه‌های فردی به ثمر رسید و گل سوم هم چون سپاهان جلو کشیده بود، طبیعی بود که روی ضد حمله استقلال به گل برسد. به‌ هرحال فوتبال است.

خوروش افزود: وریا غفوری مصدومیتش تقریبا برطرف شده است و به بازی بعدی سپاهان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ‌چیزی تمام نشده است، خاطرنشان کرد: 20 بازی تا پایان فصل باقی‌مانده است و فرصت زیادی داریم. شک نکنید که سپاهان در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن که خواهند آمد دگرگون خواهد شد.

برچسب‌ها: رسول خوروش وریا غفوری سپاهان استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

269 خلعتبری پیروز1394/08/06

7 آبان (15:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi