خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

نورافکن خط قرمزها را رد کرد

نورافکن خط قرمزها را رد کرد
بازهم رویارویی امید نورافکن با استقلال اتفاقات جنجالی ای را در پی داشت. از بازی رفت که این بازیکن برابر تیم سابق خود قرار گرفته بود و بعد از گلزنی به خوشحالی پرداخت، هجمه هایی از سوی هواداران استقلال علیه او شکل گرفت. این هجمه ها بعد از مصاحبه نورافکن با برنامه شب های فوتبالی در عید نوروز چند برابر شد.

امشب اما پیش بینی می شد به واسطه غیبت هواداران در استادیوم آزادی شاید نورافکن بدون توجه به این هجمه ها بدون حاشیه کار خود را در زمین دنبال کند؛ اتفاقی که دقیقا عکس آن رخ داد.

نورافکن که در هفته های اخیر نشان داده یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان است، از همان ابتدای بازی بارها با وریا غفوری که در دفاع راست استقلال قرار گرفته، برخورد داشت. اولین برخورد جدی بین دو بازیکن، در دقیقه 16 بود که تکل وریا غفوری روی پای نورافکن از سوی داور خطا اعلام شد؛ تصمیمی که با اعتراض کاپیتان استقلال همراه بود. این برخوردها تا اواخر نیمه اول ادامه پیدا کرد؛ تا اینکه در صحنه ای دیگر در دقیقه 41 برخورد دوباره بین نورافکن و وریا غفوری به تنش بین این دو بازیکن انجامید.

نورافکن که سابقه بازی در کنار وریا غفوری در استقلال را هم دارد، در گوشه ای از زمین، برخوردی با وریا داشت و انتظارش این بود که داور مثل بار قبلی خطا اعلام کند، اما این بار داور اوت را هم به استقلال داد. در همین حین جدال لفظی بین کاپیتان استقلال و هافبک سپاهان شکل گرفت. برخی از بازیکنان در پی خاتمه دادن به این تنش بودند که داور خودش را به صحنه رساند، اما نورافکن که به نظر می رسید از کوره در رفته، با دست روی سر خودش می کوبید و به تنش خودش با وریا در طول بازی اشاره می کرد. کاپیتان استقلال هم که منتظر پرتاب اوت بود، دائما سر نورافکن فریاد می کشید، تا اینکه بار دیگر بازیکن سپاهان به سمت او آمد و حتی آنطور که در تصاویر مشخص بود، از الفاظ چندان محترمانه ای هم استفاده نکرد.

پای دیگر بازیکنان استقلال مثل عارف غلامی هم به این صحنه باز شد تا اینکه صبر داور به پایان رسید و به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

تنها یکی، 2 دقیقه بعد بود که آرش رضاوند با عصبانیت روی پای نورافکن رفت و با دست هم به صورت او کوبید. به نظر می رسید این حرکت هافبک استقلال در حمایت از کاپیتان آبی ها باشد؛ اگرچه این خطا برای او بهای سنگینی داشت و منجر به اخراج رضاوند از زمین شد.

جالب اینکه امید نورافکن هم بعد از جنجال هایی که در نیمه اول در زمین رخ داد، بین نیمه توسط کادرفنی سپاهان تعویض شد تا به سرنوشت آرش رضاوند یعنی اخراج از زمین دچار نشود.

برچسب‌ها: نور افکن استقلال سپاهان وریا غفوری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 3

157 Juventusfc1399/05/12

Iren: بازیکنا لنگ جلو لنگ بهش پاس گل میدن اینم از بازیکن قبلی ما هر بار جلو ما بازی کرد اینجوری شد

12 مرداد (12:18)


یوونتوسی هاا: یارو فحش خوار مادر میده بعد کارت زرد میده وریا

12 مرداد (02:28)


Everton Fc: یعنی دوس دارم یه روز این بچه رو ببینم .

12 مرداد (00:51)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi