خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

جووینکو: امیدوارم یوونتوس فاتح دربی ایتالیا شود

جووینکو: امیدوارم یوونتوس فاتح دربی ایتالیا شود
مورچه اتمی فوتبال ایتالیا برای هم تیمی های سابقش در جدال با اینتر آرزوی موفقیت کرد.

جووینکو که هم اکنون در MLS شاغل است در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

دربی ایتالیا یک بازی نفس گیر خواهد بود، من امیدوارم تا هم تیمی های سابقم مقابل نراتزوری پیروز شوند. برد مقابل اینتر به یوونتوس کمک می کند تا در جدول صعود کنند و به بالای جدول برسند. پیش بینی کردن مدعیان قهرمانی سخت است و برخی تیم های بالای جدول فاصله خود را با سایر تیم ها افزایش داده اند اما هنوز در اوایل فصل قرار داریم. تمام بازی های این فصل یوونتوس را دنبال نکرده ام زیرا بعضی بازی ها با جلسات تمرینی ام تداخل داشته اند.

مهاجم 29 ساله تیم ملی ایتالیا ادامه داد:

تیم نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. بازیکنان مهمی چون پیرلو، توزو ویدال از یووه جدا شده اند و بازیکنان بهتری جایگزین نشده اند. یوونتوس در دوره گذار قرار دارد و بازیکنان باید با تاکتیک های جدید هماهنگ شوند. باید کمی صبر کرد، مردم در تورینو همواره انتظار نتیجه خوب دارند اما اکنون باید شرایط را درک کنند. پیشنهاد اینتر به من؟ چیزی در این مورد نمی دانم.

مورچه اتمی درباره دربی ایتالیا اضافه کرد:

آیا بازی را می بینم؟ بستگی به جلسات تمرینی ام دارد، ممکن است در خانه یا در یک کلاب و در کنار دوستانم دربی را تماشا کنم. مهاجمان مورد علاقه من در این بازی ایکاردی و موراتا هستند. امیدوارم یوونتوس پیروز شود. پیش بینی من؟ دو بر یک به سود یوونتوس!

برچسب‌ها: یوونتوس جووینکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

319 بانوی پیرمارلیک1394/07/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi