خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,115

همه گزینه های جانشینی آدریانو در بارسلونا

همه گزینه های جانشینی آدریانو در بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، آدریانو اولین خرید ساندرو راسل، پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا در سال 2010 بود. در آن سال مدافع چپ برزیلی ارزشمند باشگاه سویا جذب بارسا شد اما از سال 2012 و با پیوستن یوردی آلبا به بارسلونا، او نیز جایگاه ثابت خود را از دست داد.
پس از سه فصل نیمکت نشینی، حالا آدریانو نیز همچون پدرو تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفته است. موندو دپورتیوو امروز با گزارشی که تیتر یک امروز این نشریه نیز شده؛ تمام گزینه های جانشینی آدریانو را بررسی کرده است.

در این گزارش از 6 بازیکن به عنوان گزینه های اصلی برای جانشینی مدافع برزیلی نام برده شده است :

1- ریکاردو رودریگز : مدافع سوئیسی باشگاه ولفسبورگ که از او همراه آلابا، به عنوان بهترین مدافعان کناری بوندسلیگا یاد می شود. او در دو فصل اخیر 18 گل به ثمر رسانده و قیمت او 30 میلیون یورو تخمین زده می شود.

2- الکس ساندرو : مدافع برزیلی باشگاه پورتو و هم تیمی سابق نیمار در سانتوس. او تنها یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده و قیمتش نیز بین 15 تا 20 میلیون یورو تخمین زده شده است.

3- ماتیا دی شیلیو : مدافع 22 ساله میلان . رئال در زمان حضور آنچلوتی، خواهان این بازیکن بود. قیمت او نیز بین 15 تا 20 میلیون یورو است.

4- گیلرمو سیکیرا : مدافع 29 ساله باشگاه اتلتیکو که پس از بازگشت فلیپه لوئیس، ممکن است از اتلتیکو جدا شود. قیمت او 10 تا 12 میلیون یورو است.
5- آلبرتو موره نو : مدافع اسپانیایی 23 ساله باشگاه لیورپول . رم برای خرید او 12 میلیون یورو پیشنهاد داده است اما لیورپولی ها خواهان 14 میلیون برای واگذاری این بازیکن سابق سویا هستند.او تابستان گذشته با رقم 18 میلیون از سویا به لیورپول پیوسته بود.
6- ناچو مونرئال : مدافع اسپانیایی 29 آرسنال که تا سال 2017 با این باشگاه قرارداد دارد. او در اسپانیا برای مالاگا و اوساسونا بازی کرده و اتلتیکو برای خرید او 10 میلیون یورو به آرسنال پیشنهاد داده است.

برچسب‌ها: آدریانو سویا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 1

382 بلک اسپرت1394/07/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi